×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری انتخابات شهردار مدرسه با حضور ۵ هزار دانش‌آموز 

به گزارش  “سیمای اقتصادی”   سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: بیست و دومین انتخابات شهردار مدرسه در ۱۶ مدرسه منتخب غرب تهران برگزار می شود.

او با اشاره به مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۹ در این طرح گفت: انتخابات شهردار مدرسه در مدارس منطقه ۹ از ۲۳ آذر ماه به صورت گام به گام آغاز می شود.

شهردار منطقه ۹ توضیح داد:در این طرح ۵۰ درصد از مدارس دخترانه و ۵۰ درصد مدارس پسرانه در پایه های اول و دوم متوسطه شرکت می کنند.

مرتضوی تصریح کرد: تعداد ۵ هزار نفر از دانش آموزان مدارس منتخب در این طرح شرکت می کنند که تعدادی به عنوان شهردار مدرسه و تعدادی به عنوان معاونین ۶ گانه کاندید خواهند شد که پس از برگزاری انتخابات، دانش آموزان مدارس به این کاندیداها رای خواهند داد و برنامه های متنوعی در گام های بعدی اجرا می شود.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ تاکید کرد: انتخابات شهردار مدرسه با هدف تقویت حس مسؤلیت پذیری و روحیه مشارکت جویی، شناسایی و تلاش برای حل مشکلات مدرسه از طریق دانش آموزان، بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه ماموریت ها و وظایف مدیریت شهری برگزار می شود.

لازم به ذکر است بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه از ۲۸ لغایت ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ با شعار “شهردار مدرسه؛ مشق مشارکت و همدلی” در مدارس منتخب شهر تهران برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.