×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 22 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

به گزارش “سیمای اقتصادی” جلسه سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) با حضور و پاسخگویی مهندس مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران این معاونت به شهروندان برگزار شد. در ابتدای این جلسه، گزارشی در خصوص پیام های شهروندان در حوزه خدمات شهری و نحوه پاسخگویی این حوزه به پیام های دریافتی ارائه شد که براساس آن ۹۹ درصد پیام های شهروندان در حوزه خدمات شهری مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفته است.

مهندس یزدانی در این جلسه با بیان این که حوزه خدمات شهری وظایف و مسوولیت های مختلفی را در سطح شهر تهران بر عهده دارد، گفت: نوع فعالیت سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه این معاونت متفاوت است و اکثرا در راستای خدمات رسانی به شهروندان می باشد و این امر وظایف و مسوولیت های ما را دو چندان می کند.

یزدانی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هر خدمتی که در مجموعه مدیریت شهری ارائه می شود، به منظور آرامش خاطر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان است، گفت: با تمام توان در جهت خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان تلاش خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه رسیدگی به موضوعات مطروحه از سوی شهروندان باید با سرعت و به دقت انجام شود، افزود: خود را موظف می دانیم در کم ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت پیام های مردمی را مورد رسیدگی قرار داده و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشیم.

یزدانی با اشاره به رسیدگی و پاسخگویی ۹۹ درصدی حوزه خدمات شهری به پیام های شهروندان، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد پیام ها در حوزه خدمات شهری باید مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار گیرد و حتی یک درصد پیام های مردم در این حوزه نباید بی پاسخ بماند و در این راستا تمامی مدیران حوزه خدمات شهری موظف به پاسخگویی دقیق و منطقی به شهروندان و جلب رضایتمندی حداکثری آنان هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت سامانه ۱۸۸۸ اظهار کرد: این سامانه در واقع پل ارتباطی بین شهروندان با مسوولین است و این حوزه حساسیت ویژه ای نسبت به موضوعات مورد درخواست شهروندان دارد.

گفتنی است در جلسه سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) که به منظور پاسخگویی به پیام های شهروندان در محل این سامانه برگزار شد، مهندس یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران زیرمجموعه این معاونت به درخواست بیش از ۴۵۰ شهروند در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری رسیدگی کردند.

همچنین در این نشست، مهندس یزدانی پس از استماع سخنان مدیران عامل در خصوص موضوعات مورد درخواست شهروندان ، دستورات لازم را برای پیگیری و حل سریع این موضوعات صادر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.