×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد نخستین مسیر امداد رسانی به شهروندان در شرق تهران

به گزارش سیمای اقتصادی ، شهردار منطقه ۱۴ به اجرای طرح اتصال بیمارستان بعثت به پایانه متروی شهید کلاهدوز در بخش شرقی منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی که از فاکتور‌های بسیار مهم و حیاتی در روند مدیریت بحران است، مسیر ویژه امداد رسانی برای ارائه خدمات سلامت محور شهروندان در این محدوده ایجاد می‌شود. ایجاد نخستین مسیر امداد رسانی به شهروندان در شرق تهران

امیر یزدی، مسیر اتصال بیمارستان بعثت تا پایانه مترو را بهترین شرایط و گزینه برای اجرای این طرح مدیریت بحرانی و انتقال مجروحان احتمالی در کوتاهترین زمان و فاصله به مرکز درمانی برشمرد.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه مترو فضای امن و مناسب است، گفت: با بهره مندی از حمل و نقل عمومی و دسترسی‌های لازم از این طریق به بیمارستان‌ها می‌توان پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم را برای خدمت رسانی کیفی و سریع در شرایط بحرانی فراهم و کنترل کنیم.

معاون پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران نیز با تاکید بر اهمیت مدیریت بحران در مواقع بروز بلایای طبیعی یا حوادث غیر منتظره همچنین اولویت دستور کار این طرح گفت: این مسیر اتصالی بدون تردید در انتقال امن و ایمن مجروحان و تجهیزات درمانی، کاهش میزان خسارت و آسیب و کنترل روند بحران تاثیر گذار و کارساز است.

محمد حسن فصیح با تاکید بر برنامه ریزی، بررسی دقیق و کارشناسی برای تعیین بهترین مسیرپیشنهادی همچنین لزوم هماهنگی میان گروه‌های مختلف بمنظور تسریع در دستیابی به نتایج و بهره گیری از پتانسیل‌های علمی و اجرایی برای اجرای این طرح گفت: به عنوان نهاد خدمت رسان به مردم، در کنار شهرداری منطقه هستیم و برای اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرای این طرح و کمک رسانی به شهروندان در مواقع بحران احتمالی اهتمام ویژه داریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.