×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

به گزارش سیمای اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مهدی سقائی گفت: در راستای طرح استقبال از مهر ایمن‌سازی فضاهای مسافری و رفع نواقص ساختمانی در ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری خط هفت انجام شد همچنین مواردی چون رفع نشتی و آب‌ریزش‌های موضعی ایستگاه‌ها نیز توسط واحد ابنیه رفع گردید.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتقا روشنایی و رفع خاموشی‌ها در قالب برنامه‌های شبانه توسط واحد تأسیسات در حال انجام است افزود: انجام سرویس‌های دوره‌ای پله‌برقی‌ها و آسانسورهای فعال در ایستگاه‌های خط هفت و رفع نقص آب‌سردکن‌ها، سیستم‌های تهویه، شیرآلات ایستگاه و همچنین تعویض ۱۸۵ متر ریل فرسوده در طرح استقبال از مهر انجام شده است.

مدیر ارشد خط ۷ شرکت بهره‌برداری مترو با اشاره به اینکه شستشوی فضای ایستگاه‌ها و حریم ریلی محدوده ایستگاه به‌صورت ویژه از پانزدهم شهریور شروع و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا قبل از مهرماه به اتمام خواهد رسید گفت: تمامی کارکنان به‌ویژه همکارانم در حوزه‌های عملیات، ایستگاه، نت ناوگان و زیر بنایی تا پانزدهم مهرماه در آماده‌باش کامل خواهند بود و با استقرار در محل‌های برنامه‌ریزی شده نسبت به روان‌سازی جریان مسافری اقدام خواهند کرد. همچنین استقرار تکنسین‌های فنی در ایستگاه‌های هدف و شلوغ پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده نظافت و شستشوی ناوگان در حال انجام و رفع نواقص سیستم‌های روشنایی و اطلاع‌رسانی قطارها تا قبل از پایان شهریور به اتمام خواهد رسید.

مهدی سقائی گفت: شست‌وشوی فرش نمازخانه ایستگاه‌ها و تعمیر صندلی‌های مسافری آسیب‌دیده و شکسته سکوهای ایستگاه‌ها از دیگر اقدامات در خط هفت مترو است.

مدیر ارشد خط ۷ شرکت بهره‌برداری مترو در پایان از برگزاری آیین استقبال از مهر با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، مدیران ارشد خطوط، مدیر مرکز فرمان و جمعی از مدیران، کارکنان و فرزندانشان در خط هفت مترو خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، با تقدیر از کارکنان زحمت‌کش مترو و فرزندان دانش‌آموزشان به استقبال مهر رفتیم. در این مراسم از تعدادی از همکاران و تمامی فرزندانی که در این مراسم حضور داشتند با اهدای هدایایی تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.