×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
درگاه تعامل الکترونیکی بیمه گذاران و مشتریان رونمایی شد

به گزارش “سیمای اقتصادی ” رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران طی سخنانی در آیین رونمایی از این پروژه ارزشمند و جدید، با تاکید براهمیت بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت­های فنآوری اطلاعات (IT) در طراحی، تولید و ارائه خدمات بیمه به مشتریان و مخاطبان و ضرورت مهیا کردن بستر تعامل شایسته و اثرگذار با ­بیمه ­گذاران و خدمات گیرندگان گفت: امروزه در بازارهای مختلف و از جمله بازارهای مالی و بیمه با ورود نرم افزارهای جدید، استفاده از ابزار الکترونیک و دیجیتال جای خودش را به سرعت باز کرده و به عنوان یک تحول مهم در کسب و کارها مطرح شده است.

آقای پورکیانی با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت ها و ابزار الکترونیکی در فضای جدید کسب و کارضرورتی اجتناب­ناپذیر است، افزود: تحولات دیجیتالی پدیده­ای است که در حال حاضر منشأ دگرگونی و توسعه در کلیه صنایع و خدمات بوده و این موضوع از رویکرد و حالت انتخاب خارج شده و ورود به این فضا و استفاده از ابزارهای الکترونیک و دیجیتال در عرصه ارتباطات و تعامل با مخاطبان و مشتریان و خدمات رسانی­ها به یک اجبار بدل شده است و چه بسا نبود شناخت و درک صحیح و عمیق از آن و همچنین نداشتن آمادگی برای همسو شدن با آن نتایج نامطلوب و جبران ناپذیری را برای هر کسب و کار به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با اشاره به نقش مهم ابزار الکترونیک و دیجیتال و اساساً ظرفیت­های شایان IT در توسعه همه جانبه کسب و کارها در حوزه­ های مختلف اقتصادی، مالی و خدماتی، گفت: در صنعت بیمه و همچنین در شرکت سهامی بیمه ایران نیز این انتظار وجود داشت که قدم های اساسی و مؤثری در این زمینه برداریم و خوشبختانه با تجاربی که در سالهای گذشته برای اجرای برخی طرح­ها از جمله طرح حامی و طرح سفر نوروزی کسب کرده ایم، زمینه و شرایط را برای عملی ساختن استفاده فراگیر از این ظرفیت­ها فراهم کرده و توانستیم این پروژه مهم را راه اندازی کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد: برای شبکه فروش ما که بازوان توانمند بیمه ایران هستند هم دغدغه ­هایی وجود داشت که زمینه برای بهره ­گیری از این فضا در فعالیت­های حرفه­ای هرچه زودتر فراهم شود. به همین جهت ما هم با برنامه­ریزی دقیق و در نظر گرفتن ملاحظاتی و ایجاد فرصت مناسب برای شبکه فروش که جای خودش را در فضای جدید باز کند، به دنبال این بودیم که در این مسیر، پایداری اقدامات و منافع ما، نمایندگان و ذی نفعان همه را با هم درنظر بگیریم.

آقای پورکیانی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: هدف ما در این پروژه فقط فروش و عرضه خدمات توسط شبکه فروش نبوده و خدمات پس از فروش را در برنامه پیش بینی کرده ایم؛ یعنی فرآیندهای خسارت از اعلام آن تا تشکیل پرونده و سایر مراحل در این مسیر در نظر گرفته شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.