×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رژیم صهیونیستی، فرآیند نابودی‌اش را به جلو انداخت/ آمادگی مدیریت بحران برای کمک به فلسطین

علی نصیری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهارکرد: این روزها که در کشورمان در آرامش و امنیت هستیم و به شکلی عادی زندگی می‌کنیم، در گوشه‌ای دیگر از کره زمین که گوشه‌ای تاریخ‌ساز و قدمگاه پیامبران هم محسوب می‌شود. جنگی سخت شکل گرفته است. جنگی که پلیدترین و وحشی‌ترین موجودات آن را رقم زده و به جان مردم بی پناه و مظلوم فلسطین افتاده‌اند.

وی با بیان اینکه «نمی‌توان از عبارت انسان برای غاصبان رژیم صهیونیستی استفاه کرد»گفت: این جنایتکاران سال‌هاست که از مردم فلسطین و حتی دیگر کشورها اشغالگری و زورگیری می‌کنند. آنها با شکنجه و دزدی و کارهای غیرانسانی، تمام قوانین حقوق بشر و بین‌الملل را هم نقض می‌کنند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی، غیرنظامیان و … گفت: این حمله دیگر حجت را بر همه مردم آزادی‌خواه جهان تمام کرد و امر بر همگان مشبه شد که رژیم صهیونیستی، یک رژیم کودک‌کش، نسل کش است. حالا آنها که بخواهند از این رژیم حمایت کنند، دیگر افرادی هستند که خود نیز همدست و همراه این رژیم هستند.

نصیری با تاکید بر اینکه امروز دیگر غبارها فرونشسته و جنایات رژیم اشغالگر قدس کاملا شفاف در معرض دید مردم جهان قرار دارد، گفت: جالب است آن کشورها که شعار دموکراسی و حقوق بشر و … می‌دهد، چشمشان را در برابر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسته‌اند و حتی توان محکوم کردن آن را ندارند. این ها بهتر است بروند و بمیرند که این چنین قوانین را زیرپا گذاشته و حتی به قوانینی که خودشان برای حقوق بشر و انسان وضع‌کرده‌اند ، احترامی نمیگذارند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اظهارکرد: این رژیم با این جنایاتی که به خصوص در حق کودکان و زنان و غیرنظامیان مرتکب شد، فرآیند نابودی‌اش را به جلو انداخت. انرژی این بمب‌هایی که بر سر مردم مظلوم فلسطین ریخته شد، از بین نخواهد رفت و به زودی به خود غاصبان و جنایتکاران برخواهد گشت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه برابر قوانین و مقررات کشورمان، جمعیت هلال احمر مسئولیت رایزنی‌های بین‌المللی در این حوزه را دارد، گفت: با این وجود سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نیز آمادگی خود را برای امدادرسانی و همچنین مشارکت در کمک‌های انسانی و بشردوستانه به مردم غزه را اعلام می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.