- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 23 سپتامبر 2019
- کد خبر 5016
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر عزتمندی ایرانیان تاکید کرد و گفت: جهاد فقط تکلیف شهیدان و جانبازان جنگ هشت ساله نبود و من و شما نیز تکالیف سنگینی بر دوش داریم. جهاد امروز ما این است که باید در راه اسلام و عزت و آسایش مردم ایران ثابت قدم، متحد و تحت فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
مديرعامل بیمه کوثر همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت اصل مشتریمداری و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت، افزود: کسب رضایت بیمهگذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.
وی تصریح کرد: پاسخگویی، تعهد در قبال مسئولیت است و مدیران و کارشناسان باید برای تامین رضایت بیمهشدگان تلاش کنند.
مشعلچی با بیان اینکه توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش میشود، اظهار داشت: نمایندگان بیمه کوثر باید به سطحی از توانمندی برسند که به عنوان یک مدیر در عرصههای فروش، بازاریابی، ارتباط با مشتریان و مدیریت ریسک حضور داشته باشند و در این میان، حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به نیروهای جوان، موجب رشد و بالندگی بیش از پیش شرکت خواهد شد.
مدیرعامل بیمه کوثر خدمت به بیمهشدگان و همراهی با بیمهگذاران را یک اصل دانست و گفت: اکنون این شرکت با ایجاد راههای ارتباطی گوناگون، برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد بانک اطلاعاتی و باشگاه مشتریان توانسته است بسترهای رضایت ذینفعان را فراهم کند.
وی با تاکید بر برنامهمحوری و اجرای برنامههای ابلاغی و سیاستهای شرکت برای تحقق اهداف، خاطرنشانکرد: مسئولیتپذیری، اخلاقمداری، توجه به ارزشها و رعایت شئونات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمهگذاران و بیمهشدگان از ارزشهای حاکم بر شرکت است.
گفتنی است در این سفر، رییس اداره عقیدتی و سیاسی شرکت، معاونان مالی، فنی، برنامهریزی و نظارت راهبردی و مدیران بازرسی، اداری و پشتیبانی، بازاریابی و فروش و امور نمایندگان مدیرعامل را همراهی کردند و همچنین در همایش خانوادگی کارکنان و نمایندگان این سرپرستی شرکت کردند.