×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
کاهش فاصله حرکت قطارها درخطوط درون شهري متروي تهران

به گزارش “سیمای اقتصادی” مهندس فرنوش نوبخت با اعلام اين خبر گفت: پیش از این فاصله حرکت قطارها در خطوط يك، دو و چهار ۴ دقیقه بود که از روز دوشنبه ۱ مهرماه ۱۳۹۸، هر ۳و نيم دقيقه يك قطار براي جابجايي مسافران محترم در اين خطوط اعزام مي شود.

وي افزود: فاصله حركت قطارها در خط ۳ نيز با استفاده از حداكثر توان از۸ دقيقه به ۷ و نيم دقيقه كاهش يافت.

نوبخت در ادامه ازكاهش فاصله حركت قطارها در خط شش از ۲۵ دقيقه به ۱۵ دقيقه خبر داد و گفت فاصله حركت قطارها درخط هفت متروي تهران نيز به ۱۲ دقيقه كاهش يافته است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همچنين از کاهش سرفاصله حرکت قطارهاي خط چهار در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.
نوبخت با اشاره به اینکه پیش از این فاصله حرکت قطار‌های خط ۴مترو در ساعت هاي مياني روز هر ۸ دقيقه بود گفت: با افزايش ۱۰ حركت مسافري توانستيم فاصله حركت قطارهاي اين خط را از ساعت (۱۰تا ۱۳) روزهاي پنجشنبه به شش دقیقه کاهش دهيم.

وي در ادامه از كاهش فاصله حركت قطارها در روز جمعه از ۸ دقيقه به ۷ دقيقه نيز خبر داد و افزود: اين كار با افزايش ۲ رام قطار و همچنين افزايش ۲۴حركت مسافري، با هدف يكسان سازي فاصله حركت قطارهاي خط ۴ با ساير خطوط اصلي درون شهري انجام گرفته است.

مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در پايان گفت: با این تغییرات ۱۰ درصد به حركت مسافري خط ۴متروی تهران اضافه می‌شود.

مهندس نوبخت در پايان خاطر نشان كرد: شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به عنوان ايمن ترين، سريع ترين وسيله حمل و نقل ريلي درون شهري كشور همواره سعي كرده است تا بهترين امكانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و اميدوارم با ورود قطارهای جدید و امكانات مناسب باز هم بتوانيم ميزان ظرفيت جابجايي ناوگان متروي تهران و حومه را افزايش دهيم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.