×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
اصلاح هندسی میدان شوش ظرف یک ماه آینده / تثبیت جداکننده‌میانی در خیابان ابن‌سینا

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ١٢، زینب عبادی با اشاره به اینکه میدان شوش مرز سه منطقه ۱۲، ۱۵و ۱۶ واقع شده و از نقاط تبادلی سفر در جنوب منطقه ۱۲ است؛ گفت: ساماندهی این میدان، باتوجه به تردد بالای عابران و مسافران خطوط حمل و نقل عمومی، تأثیر بسزایی در بهبود شاخص های عملکردی حمل و نقل خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح، جزایر ترافیکی اطراف میدان شوش برای ایمن سازی و مناسب سازی مسیر تردد عابران پیاده، اصلاح هندسی می شود که درنهایت به ارتقای سطح ایمنی تردد در این محدوده منجر خواهدشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یادآور شد: این طرح باهمکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲و توسط پیمانکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام می شود.

عبادی همچنین از آغاز عملیات تثبیت جداکننده میانی در خیابان ابن سینا خبرداد و افزود: از چهارشنبه گذشته، طرح عملیات اصلاح هندسی در خیابان ابن سینا آغاز شد و در این طرح جداکننده خیابان ابن سینا که در وضع موجود به صورت خشکه چین و به وسیله نیوجرسی جداسازی شده به وسیله جدول و کفپوش و تامین روشنایی تثبیت می شود .

وی خاطرنشان کرد: در این طرح که به منظور مناسب سازی تردد عابران پیاده در محل گذرگاه‌های عرضی عابر و اصلاح جداکننده معبر همچنین افزایش روشنایی خیابان درحال اجراست ،به طول ۷۰۰ متر از خیابان ابن سینا ساماندهی می شود، ضمن اینکه در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی ، نقش بسزایی خواهد داشت.

طرح ياد شده نیز توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک قلب‌طهران انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.