×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
️پیام دکتر حمید چوبینه به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی

به گزارش “سیمای اقتصادی” مشروح پیام دکتر چوبینه بشرح زیر میباشد
؛
مروری بر نقش آتش‌نشانان در تاریخ حوادث آتش‌سوزی ایران، از حماسه دفاع مقدس (که امروز سالگرد شهادت جمعی از آنان به دست دشمن بعثی در عملیات مهار آتش پالایشگاه آبادان در سال ۱۳۵۹ است) تا فاجعه پلاسکو (که به نماد ازخودگذشتگی و مظلومیت نسل جدید آتش‌نشانان حوزه شهری تبدیل شده)، نشان از آن دارد که همکاران ما جان گرامی‌شان را فداکارانه و شجاعانه به میدان آورده‌اند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

بی‌تردید روحیه قهرمانی و ایثار برگرفته از فرهنگ فداکاری عاشورا و رشادت رزمندگان جنگ تحمیلی، همان مسیری است که سازمان آتش‌نشانی را در عمر کوتاه خود به این درجه از رشد و تعالی رسانده است.

از این رو دغدغه‌ی همواره مجموعه شرکت شهر سالم ارائه بهترین خدمات درمانی به آتش‌نشانان شریف شهرداری تهران بوده و هست که البته حساسیت و ارزشمندی مسئولیت ایشان، تعهدی دوچندان را برای کادر پزشکی ما ایجاد می‌کند.

اینجانب هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی را به برادر گرامی، جناب آقای مهندس مهدی داوری مدیرعامل محترم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و همه آتش‌نشانان خدوم این سازمان تبریک می‌گویم و اطمینان می‌دهم که ظرفیت‌های تخصصی و تجهیزاتی مجموعه شرکت شهر سالم در بالاترین کیفیت در کنار همه آنهایی است که در صف نخست تلاش برای کاهش آسیب و رنج شهروندان حضور دارند.

دکتر حمید چوبینه
هفتم مهرماه ۱۳۹۸

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •