×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاري مجموعه برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي «شهر ايمن» در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران

به گزارش “سیمای اقتصادی” مصادف با هفتم مهرماه، روز آتش نشان و با هدف آشنايي بیشتر مسافران در خصوص معرفي عوامل آتش سوزي،‌ كارگاه هاي آموزشي در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار مي شود.

اين برنامه به همت معاونت امور فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري متروي تهران با مشاركت و همكاري سازمان آتش نشاني تهران در روزهاي ۷ و ۸ مهر ماه ۹۸ و در ايستگاه تئاترشهر برگزار مي شود.

در اين برنامه اجتماعي،كارشناسان آتش نشاني منطقه هشت تهران با حضور در ايستگاه تئاترشهر ضمن توزيع بروشورهاي آموزشي و اطلاع رساني به سوالات مسافران در اين زمينه پاسخ مي دهند. همچنين در برنامه‌اي ديگر با عنوان «شهر ايمن» در شش ايستگاه شهرري، تجريش، تهران(صادقيه)، ميدان آزادي، ميدان وليعصر(عج) و حسن‌آباد در روزهاي ۶ و ۷ مهرماه علاوه بر برپاي كارگاه آموزشي، ميز اطلاع رساني با هدف ارتقا بیشتر سطح آگاهي مسافران در مورد پيشگيري از احتمال وقوع آتش سوزي و اطفاء حريق برگزار مي‌شود. كارشناسان آتش نشاني در اين ايستگاه ها از ساعت ۱۰ الي ۱۴ آماده پاسخگويي به سوالات مسافران مي باشند.

مسافران ايستگاه هاي متروي گلشهر و كرج نيز به ترتيب در روزهاي ۹ و ۱۰ مهر ماه و از ساعت ۱۰ الي ۱۴ در برنامه فرهنگي و اجتماعي «مردان آتش» كه با همكاري و مشاركت سازمان آتش نشاني استان البرز برگزار مي‌شود، علاوه بر دريافت جزوه هاي آموزشي مي توانند از نمايشگاه تجهيزات آتش نشاني بازديد نمايند. همچنين كارشناسان مربوطه در اين دو ايستگاه نسبت به جذب آتش‌نشان به صورت داوطلب از بين مسافران مترو ثبت نام به عمل مي آورند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •