×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده جدید پلیس متروي تهران منصوب شد

به گزارش “سیمای اقتصادی” درمراسمی با حضور مهندس فرنوش نوبخت مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران، سردار كيوان ظهيري رییس پلیس پیشگیری پایتخت مراسم تكريم و معارفه فرمانده یگان انتظامی شركت بهره برداری متروي تهران وحومه برگزار شد.

در این مراسم مهندس فرنوش نوبخت ضمن تقدیر از همكاری پلیس مترو با شركت بهره برداری متروي تهران گفت: اميدواريم اين تغيير با افزايش توان ما براي خدمات رساني هرچه بهتر به شهروندان باشد.

وي با اشاره به اينكه متروي تهران با توجه به حساسيت هايي كه دارد با ارگان هاي انتظامي و امنيتي نيز در ارتباطات است افزود: اين ارگان ها بر عملكرد ما نظارت دارند اما باتوجه به شر ايط ممكن است هر لحظه با مشكلاتي روبرو شويم اما اين اتفاق با تدابير انجام شده تاكنون به خوبي رفع شده است.

مهندس نوبخت خاطرنشان كردكاهش فاصله حركت قطارها كاري بود كه با كمك و ياري شما انجام شد اگر امنيت از سوي شما به خوبي تامين نمي شد در اين بخش ما نمي توانستيم به اين خوبي عمل كنيم. اميدوارم با همين روش به كار خود ادامه دهيد ما نيز در شركت بهره برداري مترو همانند گذشته شما را حمايت خواهيم كرد.

وي خاطرنشان كرد: اين مسير را بايد با همديگر طي كنيم تا فضاي مناسبي را براي شهروندان و مسافران در مترو ايجاد كنيم.

در ادامه این مراسم سردار ظهيري نیز ضمن قدردانی از مهندس نوبخت مدير عامل شركت بهره برداری متروي تهران برای همكاری همه جانبه با پلیس به منظور برقراری امنیت در متروي تهران اظهار داشت: احساس امنیت برای سیستم حمل و نقل عمومی مانند مترو بسیار اهمیت دارد و خدا را شاكریم كه با همكاری بسیار مناسب اين شركت با پلیس این امر محقق شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ما دور هم جمع شده ايم تا صميميتي كه بين نيروي انتظامي و مديران مترو بوده بيشتر شود و از زحمات سرهنگ راقي قدرداني كنيم.

وي با تاكید بر اهمیت حفظ امنیت مسافران در مترو افزود: با توجه به گسترش خطوط متروي تهران به ۱۲۲ ايستگاه بايد تلاش پلیس مترو برای حفظ امنیت و فضای مناسبی كه اكنون در ایستگاه ها حاكم است دو چندان شود .

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نيروهاي ما بايد در تمام زمينه ها صيانت داشته باشند تا در ادامه آن بتوانند تكريم شهروندان و مسافران را كه وظيفه اصلي مااست انجام دهند.

وی افزود: تعامل كامل شركت بهره برداری متروي تهران با نیروهای پلیس زمینه لازم برای تحقق این امنیت را فراهم كرده است.
سردار ظهيري تصریح كرد: البته ما همواره سعی می كنیم تا امنیت و آرامش در مترو هر روز بیش از گذشته شود و برای این امر باید ضمن بازنگری بر امور جاری، كارهای جدیدی را هم در دستور كار قرار دهیم.

نظري معاون پشتيباني شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در ادامه ضمن قدرداني از زحمات سرهنگ راقي و همكارانشان گفت: رابطه مترو با پليس يك رابطه رفاقتي و دوستانه است.و من ب خود را سرباز شما ميدانم تا بتوانيد كارها را به خوبي انجام دهيد.

سرهنگ راقي نيز از زحمات و همكاري مهندس نوبخت مدير عامل و مدير حراست شركت بهره برداري متروي تهران قدرداني كرد و گفت: توفيق بزرگي بود كه سال هاي آخر فعاليتم را در مترو به مردم خدمت كنم و در اين سالها با تلاش جمعي دوستان موفقيت هاي زيادي را داشتيم .

وي تصريح كرد: توانستيم با استفاده از روش هاي جديد كاهش چشمگيري در حوزه سرقت داشته باشيم .

در پایان این مراسم “سرهنگ سعید عطاالهي نيز گفت: در طول خدمت در نيروي انتظامي در جاهاي زيادي بوده ام شايد ذهنيت بعضي افراد اين باشد كه كار در پليس مترو ساده باشد اما اين تفكر اشتباهي است چرا كه مترو شهر زيرزميني است و اميدوارم همكاري خوبي داشته باشيم.

در پایان این مراسم “سرهنگ عطاالهي” به عنوان فرمانده جدید یگان انتظامی مترو معرفی و با اهدالوحي از تلاشهای “سرهنگ راقي” فرمانده سابق این یگان تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •