×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
گام های موثر و رو به جلو با تعامل استانداری تهران

به گزارش “سیمای اقتصادی” صدرالدین علیپور در جلسه شورای اداری استانداری و در جمع مدیران و شهرداران شهرستان های استان تهران اظهار کرد: مدیریت پسماند تنها با حمایت و پشتیبانی شهروندان و دستگاه های اجرایی به صورت بهینه اجرا می شود.

او با اشاره به پیگیری و حمایت دستگاه های اجرایی از این سازمان، افزود: در همه جای دنیا مبحث تفکیک به عنوان پایه و اساس مدیریت پسماند مطرح است و در همین راستا این سازمان طرح کاهش تولید پسماند و راهکارها را دنبال می کند.

انوشیروان محسنی بندپی نیز با اشاره به اینکه آلودگی‌های محیطی در استان تهران وضعیت مطلوبی ندارد، تصریح کرد: این امر به شکلی است که حتی افزایش کودکان اوتیسم، ناشی از همین موارد است. در سایر کشورها برای این گونه آلودگی‌های محیطی چاره اندیشی‌ها آغاز شده به شکلی که کشورهای در حال توسعه نظیر هند مشغول جمع‌آوری و کاهش ظروف یک بار مصرف هستند.

استاندار تهران با اشاره به نامطلوب بودن تولید این حجم از زباله تر در تهران، ادامه داد: باید در دستگاه‌های اجرایی تفکیک از مبدا آغاز شود و در این مسیر همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها، فرهنگسازی و آموزش شهروندان در این حوزه را در دستور کار خود قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.