×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت های مالی، آموزشی و فرهنگی برای قشر آسیب پذیر جامعه داریم

به گزارش سیمای اقتصادی، این همایش با حضور اساتید برجسته روانشناسی و کارآفرینی آموزش‌هایی نظیر فرزندپروری، کسب و کار، مشاوره حقوقی و سایر برنامه‌های جانبی آموزش و تست ایدز برگزار شد.

دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این همایش ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) گفت: ما امروز در جهان شاهد جنایت دردناکی هستیم که رژیم غاصب کودک کش مرتکب می‌شود که قلب هر بیننده و شنونده‌ای را آزار می‌دهد، اما در دل این مظلومیت و معصومیت یک چیز برای ما قابل تحمل است که با تمام این مصیبت‌ها می‌ایستند و می‌گویند ما خدا داریم.

وی افزود: اولین حامی خانواده زندانیان انجمن حمایت زندانیان است و در این زمینه تلاش می‌کنیم در کنار انجمن حمایت زندانیان از خانواده‌های زندانیان حمایت کنیم و این حمایت‌ها صرفا مالی نیست و ما برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای قشر آسیب پذیر جامعه داریم.
[

همچنین مظفر الوندی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز از مدیرعامل و مجموعه سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بابت حمایت از انجمن در یاری رسانی به خانواده‌های زندانیان تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.