×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت توجه به ترویج ادبیات دفاع مقدس و روحیه بسیج با هدف جهاد تبیین

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ ضمن تاکید بر اهمیت جهاد تبیین و بهره گیری از ادبیات هنر در انتقال مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی و گفتمان بسیجی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان باید به پیشینه فاخر خود افتخار کنند و همیشه از آن دفاع نمایند .
🔻او افزود: بعد از جنگ اتفاقاتی افتاد و فرمایشی از مقام معظم رهبری داشتیم که فرمودند ادبیات جنگ آنطور که لازم بود تببین نشده . چرا کتاب های دفاع مقدس و تقریرات حضرت آقا بر این کتاب ها در محافل گوناگون و محافل این چنینی خوانده نمی شود؟
🔻شریفی با بیان اینکه باید نماد شهدا را بسازیم و این کار بچه های بسیج و بچه های اهل فرهنگ است تاکید کرد: خاطرات ۲۴ ساعت یک دسته در جنگ در یک کتاب ۸۰۰ صفحه ای به نام “دسته یکم ” منتشر شده و حالا باید دید تمام جنگ چند هزار صفحه می شود و لازم است در این زمینه اقدامات جدی شود و مدیریت شهری نیز در این زمینه برای ترویج کتاب های حوزه دفاع مقدس پای کار است و از این حوزه حمایت می کند تا فرهنگ سازی لازم صورت گرفته و ناگفته های جنگ و رشادت های شهدا با زبان هنر بازگو شود.
🔻شهردار منطقه ۵ اذعان داشت: هفته بسیج را به خاطر یک نام نه بلکه به خاطر یک جریان پر افتخار گرامی می داریم. وطن دوستان هم باید نسبت به هفته بسیج احترام بگذارند و هر کسی که احترامی برای مام وطن قایل است باید احترام بگذارد و نامردی است اگر به کسی که برای این خاک شهید شده افتخار نکرد.
🔻در ادامه جلسه پس از خاطره گویی توسط یکی از رزمندگان بسیجی ، سرهنگ پاسدار محمد رحیمی « فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس » نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات خادمین بسیجی مدیریت شهری در برنامه و فعالیت های مختلف فرهنگی ، امدادی ، خدمت رسانی و حتی موضوعات امنیتی اظهار داشت : شهرداری طی همگامی موثر با بسیج توانسته است تا بسیاری از ناملایمات و فتنه های شهر را برطرف و مدیریت کند و این نشان از وجود شهرداری بسیجی است .
🔻در پایان جلسه با تقدیم الواح و هدایایی از زحمات تعدادی از بسیجیان تقدیر و تشکر شد .
🔻همچنین در این جلسه ، مادر شهید حمیدرضا شیرین و خواهر دو شهید عزیز ( علیرضا و محمدرضا شیرین ) ، همسر سردار شهید فضل خانی ، برادر شهید خان بابایی و برادر سه شهید ، رزمنده بسیجی اصغری نیز حضور داشته و از سوی شهردار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.