×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دسترسی غیر مجاز بزرگراه شیخ فضل اله به طرشت شمالی حذف شد

دسترسی غیر مجاز بزرگراه شیخ فضل اله به طرشت شمالی حذف شد
اقتصادوتجارت : معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ گفت: با ایمن سازی دسترسی بزرگراه شیخ فضل اله به خیابان طرشت شمالی ،ضمن رفع مشکلات ترافیکی ،دغدغه چندین ساله شهروندان محله طرشت مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه بااشاره به اینکه مسیر حرکتی خیابان طرشت جنوب به شمال است گفت: برهمین اساس دسترسی بزرگراه شیخ فضل اله به طرشت به لحاظ مغایرت با جهت حرکتی این خیابان ممنوع بود ،اما برخی از رانندگان به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و حرکت در خلاف مسیر ، مشکلات ترافیکی و حوادث رانندگی ایجاد می کردند.

وی افزود: بر همین اساس مشکلات ترافیکی ناشی از این رفتار در ساعت های پیک تردد، خیابانهای اطراف طرشت به خصوص خیابان درویش وند را تحت تاثیر قرار داده و همین امر موجب نارضایتی شهروندان محله شده بود.

معاون شهردار منطقه۲ افزود: در همین راستا با هماهنگی پلیس راهور دسترسی نا ایمن بزرگراه شیخ فضل اله به خیابان طرشت شمالی با نصب ۱۶۸ متر گاردریل مسدود و گره ترافیکی محل رفع شد.

کریمی در ادامه گفت: با اجرای این طرح ترافیکی ، خللی در دسترسی به ملکهای واقع در مجاورت بزرگراه شیخ فضل اله ایجاد نشده و این دسترسی از خیابان طرشت و بلوار شهید تیموی فراهم است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.