×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
مدیران خانه سینما، تئاتر و موسیقی، میهمان رئیس کل سازمان مالیاتی کشور

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، در نشست صمیمانه سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با مدیرعامل خانه سینما، مدیرعامل خانه موسیقی و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر درباره وضعیت پرونده‌های مالیاتی اهالی هنر دیدار و گفتگو شد و درخصوص بررسی راهکارهای همکاری دوجانبه در خصوص مالیات اهالی هنر رایزنی به عمل آمد.

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در این نشست با تکریم جایگاه فعالیت‌های هنری در ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه و با اشاره به تفاوت سلبریتی‌ها با طبقه هنرمند، بر مالیات‌ستانی عادلانه از این قشر مهم در کشور تأکید و ابراز امیدواری کرد با رویکرد تحولی نظام مالیاتی نسبت به مرتفع نمودن مشکلات و از طرفی پرداخت به موقع مالیات توسط هنرمندان اقدام شود.

دکتر سبحانیان خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل و تکریم هنرمندان، مرکز مشخصی جهت تجمیع و رسیدگی به تمامی پرونده‌های مالیاتی هنرمندان مشخص شده است.

گفتنی است در این دیدار روسای سه صنف مهم هنری در کشور با بیان برخی معضلات پرداخت مالیات هنرمندان، به التزام این سه صنف مهم هنری در اهمیت و پرداخت مالیات تأکید کردند و مالیات را روشی مترقی برای اداره کشور دانستند..

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.