×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
خرید تضمینی برق نیروگاه های خورشیدی انشعابی ساخته شده توسط خیرین مدرسه ساز از سوی ساتبا

به گزارش روابط عمومی ساتبا، با ابلاغ مصوبه نرخ و ضوابط خرید تضمینی برق از نیروگاه های غیردولتی تجدیدپذیر، آن بخش از برق مصرفی مراکز تصفیه فاضلاب متعلق به شرکت های آب و فاضلاب که از طریق نیروگاه های بیوگازسوز نصب شده در آن مراکز تامین می شود ، در صورت عدم اتصال مستقیم به شبکه سراسری مشمول خرید تضمینی برق با شرایط ابلاغ شده نیروگاه های زیست توده خواهد بود.
بر اساس مصوبه وزارت نیرو، ساتبا مجاز است نسبت به خرید تضمینی برق از نیروگاه های خورشیدی انشعابی احداث شده توسط خیرین مدرسه ساز در مدارس و موسسات آموزشی با نرخ ۳۰ هزار ریال اقدام کند.
همچنین نرخ خرید از نیروگاه های توربین انبساطی ۱۴ هزار و ۵۰۰ ریال با حداکثر دوره مجاز احداث ۱۲ ماه تعیین شده است.در این مصوبه وزارت نیرو خاطرنشان شده است که نرخ های جدید تعیین شده برای خرید تضمینی برق نیروگاه های تجدیدپذیر رشد حدود ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
به گزارش روابط عمومی ساتبا، در صورت درخواست سرمایه گذار، نرخ پایه قراردادهایی که قبل از این مصوبه از محل ماده ۶۱ به قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی مبادله شده اند، قابل اصلاح به نرخ های جدید ابلاغی با رعایت سایر شرایط اعلام شده در این مصوبه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.