×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجهیز گشت های فوریت های خدمات اجتماعی به موتورسیکلت های حامی شهر / نوسازی ناوگان گشت آسیب های اجتماعی در شهرداری تهران

🔻به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در این باره گفت: باتوجه به شروع فصل سرما و لزوم فعالیت‌های دقیق و شبانه روزی گشت های فوریت های خدمات اجتماعی (حامی شهر) چند دستگاه موتورسیکلت در طرح های ساماندهی معتادان متجاهر، کارتن خواب ها و بی خانمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
🔻وی افزود: فعالیت موتورسیکلت ها با هدف بالا بردن سرعت عمل شناسایی و ساماندهی بی خانمان ها و کارتن خواب ها در محلات و معابری که تردد خودرویی امکان پذیر نیست صورت خواهد گرفت.
🔻احمدی صدر خاطر نشان کرد: این موتورسیکلت ها هم اکنون در طرح های گشت حامی شهر مورد استفاده قرار می گیرند و برخی از پایگاه های خدمات اجتماعی مناطق نیز از این امکان برخوردار شده اند.
🔻وی همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت گشت های حامی شهر در حوزه های گوناگون آسیب های اجتماعی به شکل شبانه روزی گفت: گشت ها بدون یک روز تعطیلی در طول سال فعالیت دارند، از همین رو در یک برنامه ریزی به عمل آمده تمامی خودروهای (ون) گشت های حامی شهر، نوسازی شدند.
🔻احمدی صدر با عنوان اینکه هم اکنون این خودروها در نقاط گوناگون شهر تهران به ویژه نقاط کلونی آسیب زا حضور دارند و مشغول ارائه خدمات هستند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با ورود خودروهای جدید به ناوگان گشت های حامی شهر، توانستیم طرح برخورد با نقاط کلونی آسیب زای معتادان متجاهر را به شکل ویژه ای اجرا کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.