×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحقق صد درصدی ثبت آرا در طرح من شهردارم در منطقه ۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، “علی اصغر کمالی زاده” گفت: منطقه ۴ به عنوان بزرگترین منطقه پایتخت با وسعت و مساحتی بالا و جمعیتی بیش از جمعیت برخی از استان ها در طرح من شهردارم در خور است که یکی از مناطق با تعداد رای بالا در طرح مذکور باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم بادرایت و فهیم این منطقه بعد از اطلاع رسانی که توسط سفیران این طرح در کنار کانال ها و شبکه های اجتماعی صورت گرفت، فعالانه در طرح موردنظر شرکت کرده و در مدیریت شهر، منطقه و محله خود با شهرداری ها همکاری می کنند و در این راستا تا صبح امروز حدود ۱۰۶.۲۸۷ رای در سامانه ثبت شده است.

شهردار منطقه ۴ گفت: طرح من شهردارم که از سال گذشته آغاز شد، بعنوان فرصتی طلایی برای افرادی که همیشه مایل به همکاری با مدیریت شهری و ساخت و ساز شهرشان براساس ایده ها، افکار و آرزوهایشان بودند، محسوب شده و شهروندان آگاه این فرصت را غنیمت شمرده و از آن بهره می برند و مفتخریم تا بدین لحظه این منطقه مشارکت فعالانه همشهریان را شاهد بوده است.

کمالی زاده گفت: از شهروندانی که تاکنون موفق به ثبت نظرات و انتخاب پروژه های مطلوب خود نشده اند، تقاضا می شود تا در باقی مانده فرصت این طرح با مراجعه به سایت manshahrdaram.tehran.ir نظرات و پروژه های درخواستی خود را ثبت و در آبادانی آتی منطقه و محله شان شریک باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.