×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جابجایی رایگان بیش از ۴۵۰ هزار مسافر توسط متروی تهران و حومه در پیاده روی اربعین تهران

به گزارش “سیمای اقتصادی” در روز شنبه ۲۷ مهر ماه ۹۸ همزمان با پیاده روی اربعین حسینی در تهران، از ابتدای صبح تا ساعت ۱۸:۰۰ در تمام خطوط یک؛ دو؛ سه؛ چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه به صورت رایگان خدمت رسانی کرد.

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز اربعین با آمادگی کامل و بکارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی در تهران پرداخت و با تلاش پرسنل این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران محترم ایجاد کند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده براي تسهیل در جابجایی مسافران از ابتدای صبح فاصله حرکت قطارها در خطوط یک، دو متروی تهران تا ۳ و نیم دقیقه کاهش یافت و بیش از ۴۵۰هزار نفر توسط این ناوگان حمل و نقل ریلی جابجا شدند.همچنین به منظور سهولت در جابجایی مسافران در خطوط درون شهری ۳۰ قطار فوق العاده نیز اعزام شد.

لازم به توضیح است امسال با توجه به راه اندازی خط شش به طول ۱۰ کیلومتر با چهار ایستگاه میدان شهدا، امام حسین(ع)، بعثت و دولت آباد توانستیم خدمات مناسبی به شهروندانی که از این خط جهت رسیدن به این مراسم را داشتند، ارائه نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.