×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردرای منطقه۲ تهران درچهارمین دوره از جایزه جهانی خشت طلایی “شایسته تقدیر” شناخته شد

به گزارش “سیمای اقتصادی” آیین بزرگداشت «روز جهانی شهرها» همزمان با چهارمین دوره اهدای جایزه جهانی خشت طلایی تهران، به پروژه‌ها و تجارب برتر مدیریت شهری در سال ۲۰۱۹ با موضوع شهرهایی هوشمند، تاب‌آور و زیست‌پذیر برای همه، به میزبانی مشترک شهرداری تهران و دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در تهران، برگزار ‌شد.

چهارمین دوره جایزه خشت طلایی تهران در دو بخش داخلی و بین‌المللی و در ٧ محور اصلی ” تاب‌آوری، زیست‌پذیری و توسعه پایدار شهر،مشارکت شهروندان و توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر،معماری، شهرسازی، میراث فرهنگی و بازآفرینی شهری،شهر هوشمند و خلاق انسان‌محور،تأمین منابع، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد شهری،توسعه زیرساخت‌ها، حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری وارتقای حکمروایی محلی، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری” اقدام به جذب پروژه‌ها و تجربیات شهری کرد.

براساس این گزارش شهردرای #منطقه۲ از میان ۵۱۹طرح ارسالی در بخش داخلی و بین المللی ،به لحاظ حمایت و راه اندازی ۱۷ استارتاپ در بخش شهر هوشمند و خلاق انسان‌محور شایسته تقدیر شناخته شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر ۱۷ استارتاپ در بخش های خدمات شهری، محیط زیست و ترافیکی با هدف حرکت در مسیر شهر هوشمنددر #منطقه۲ فعال شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.