×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دردسرهای برفی در پهنه مرکزی با تلاش خادمان شهر مهار شد/ از‌ برف‌روبی و شن‌پاشی معابر تا برف‌تکانی درختان

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران؛ عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ویژه‌ای را درسطح محلات و نواحی شش‌گانه این منطقه درنظرگرفته‌ بودندکه نمونه آن برف روبی، پاکسازی معابر و هموارکردن مسیر برای تردد خودروها و شهروندان، برف‌تکانی درختان در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، بزرگراه‌ها و معابر پر رفت و آمد، تعبیه و استقرار غرفه‌ها و باکس‌های مخصوص کیسه‌های شن و نمک درنقاط مختلف است.
🔹سید مرتضی روحانی شهردار منطقه۶ تهران، در این باره گفت: ما برای میزبانی از بارش برف آمادگی کامل داشتیم و خوشبختانه به مشکل خاصی هم در این زمینه بر نخوردیم، چرا که ستاد برف روبی این منطقه از ابتدای زمستان فکر رسیدن چنین روزهایی را با دپوی کافی شن و نمک، تامین ابزار آلات برف روبی و برپایی ستادهای وِیژه برف‌روبی داخل نواحی کرده بود و در زمان بارش شبانه روز گذشته فقط عملیات اجرایی شروع شد. ناگفته پیداست که تعدادی از معابر اصلی این منطقه، از شریان‌های اصلی تهران به شمار می‌روند و در صورت بسته شدن این معابر، مشکلات فراوانی برای کل شهر ایجاد می‌شد، به همین دلیل شهرداران نواحی شش‌گانه، غرفه‌های دپوی شن و نمک را در همین معابر قرار داده‌اند و تلاش کردند با نظارت ویژه، مشکلات تردد معابر حساس را در اولین فرصت حل کنند.
🔹روحانی از کارنامه درخشان پرسنل و کارگران حوزه خدمات شهری صحبت کرد و افزود: در زمان بارش برف اخیر، اولویت اصلی شن پاشی و برف روبی معابر اصلی و پر تردد، نقاط کلیدی سفر، راسته های تجاری و محیط های اطراف ارگان ها دولتی، خدماتی و بیمارستان ها بود و برای شرایان های اصلی و نقاط پرخطر نیروی ثابت خدمات شهری مستقر شدند. علاوه بر این چند دستگاه ماشین تیغه دار برف روبی، تعداد زیادی ماشین کمپرسی، خاور و نیسان به همراه ماشین های باب‌کت عملیات اجرایی طرح را پشتیبانی کردند، نیروهای کارگری را نیز مجهز به لباس های گرم و تجهیزات مناسبی کردیم که توان کار در هوای سرد را داشته باشند و کار با سرعت خوبی پیش برود. در همین زمینه هماهنگی خوب نیروها و اکیپ های برف روبی در نواحی شش گانه باعث شده ما حتی در معابر درجه سه این منطقه هم مشکلی برای تردد شهروندان پیش نیاید.
🔹وی خاطر نشان کرد: همچنین با تلاش کارگران اداره فضای سبز این منطقه، عملیات برف روبی معابر و برف تکانی برخی درختان از نوع سوزنی در ۶۶ بوستان پهنه مرکزی تهران در شبانه روز گذشته انجام شده تا شهروندان با خیال راحت در این تفرجگاه‌های محلی رفت و آمد داشته باشند و خطری تهدیدشان نکند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.