×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های منطقه۶/ ثبت یک خاطره ماندگار از اولین تجربه انتخاباتی

🔹به گزارش روابط عمومی منطقه۶، مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه می گوید: همراهی با نخستین گام های مشارکت سیاسی نوجوان و آینده سازان برای ثبت یک خاطره به یادماندنی از اولین مشارکت سیاسی آنها در عرصه اجتماعی دارای اهمیت است .
🔹معاون شهردار این منطقه ادامه داد: برای مردم ما انتخابات عرصه ای برای نمایش دموکراسی واقعی برای جهانیان است، لذا برپایی جشن برای ورود به سن تکلیف سیاسی نیز باید مورد توجه قرار می گرفت.
امیدوارم رای من در پیشرفت و توسعه کشورم مفید باشد
🔷در این جشن که با حضور صدها نفر از جوانان در مدرسه ماندگار البرز برپا شد یکی از رای اولی های شرکت کننده در جشن تکلیف سیاسی گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت خواهم کرد و بسیار خوشحالم که رای من از امسال به عنوان یک شهروند در عرصه سیاسی تاثیرگذار خواهد شد.
🔹این جوان ادامه می دهد: اینکه بعد از مدتها که فقط نظاره گر صف های طولانی رای دادن بودیم و اینبار می توانیم در این مشارکت عظیم مردمی سهیم باشیم باعث خوشحالی و غرور است .
🔺براساس این گزارش؛ این جشن تکلیف سیاسی با حضور جمعی از مدیران شهری و آموزش و پرورش برپا شد و دانش آموزان ضمن آشنایی با دستاوردهای مشارکت در عرصه سیاسی با انداختن یک رای نمادین در صندوق، عکس یادگاری خود در این لحظه را ماندگار کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •