×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شهری آراسته و سلامت در انتظار نوروز ۱۴۰۳

به گزارش سیمای اقتصادی ؛ علی اصغر کمالی زاده ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان و بهار ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که بسیاری از مسافران نوروزی پایتخت را برای گذران ایام عید خود در نظر می گیرند و بسیاری از شهروندان نیز تعطیلات را در شهر خود می گذرانند، تمام تلاش و همت خود را به کار می گیریم که شهری سلامت و پیراسته را برایشان مهیا سازیم.

وی ادامه داد: در این راستا طرح جداره به جداره و نگهداشت شهر با هدف فراهم نمودن محیط مناسب و زیبای زندگی شهری و رفع خواسته ها و نیازهای شهروندان در حوزه های مختلف اجرا می شود.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: طرح مذکور طرحی خدماتی است تا مدیریت شهری در کنار آن بتواند با بررسی میدانی معضلات و مشکلات شهری، برای اصلاح به موقع امور گام بردارد.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به جزییات انجام گرفته در این طرح افزود: در این راستا عملیات مختلفی همچون نظافت فضای سبز، عملیات به زراعی (علف تراشی، کندوکوب، تشتک زنی و کوددهی)، حذف کنده درختان، هرس درختان، کاشت درخت و درختچه، کاشت نشاء و فرش گل، رنگ آمیزی المان های شهری (آلاچیق، نیمکت و سطل زباله)، رنگ آمیزی وسایل بدنسازی و مرمت کفپوش در سطح نواحی ٩گانه انجام شده است.

وی ادامه داد: در این طرح توانسته ایم تا به امروز اقدامات اجرایی مختلف از جمله مرمت و تعویض علائم و تجهیزات ترافیکی، گاردریل ها و ایمن سازی و رسیدگی به ایستگاههای حمل ونقل عمومی را اجرایی کنیم.

کمالی زاده گفت: این اقدامات اجرایی شامل ایمن سازی، آشکارسازی پدافند غیرعامل، نصب شیشه سکوریت در ایستگاه های مورد نیاز، تعویض المان های مستعمل ، تابلوهای شناسایی مسیرجداکننده ها، کسری المان های فاقد و تعویض تابلوی های شناسایی مسیر، جداکننده و هشداره، استوانه ارتجاعی، نصب ضربه گیر ها اعم ازکاشن و بشکه، خط کشی افقی، حریم ایستگاه های حمل ونقل عمومی، نصب روشنایی باکس کناری کسری شیشه ، نصب ضربه گیرها و خط کشی ها جهت روان سازی و تردد آسان شهروندان و … در حال انجام است.

شهردار منطقه ۴ در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در تمامی حوزه های این منطقه تا پایان سال ادامه خواهد داشت و منطقه برای بهار زیبای سال آینده آراسته و آماده خواهد شد و امید می رود که رضایت خداوند و همشهریان گرامیمان حاصل شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •