×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز پروژه بزرگ کاشت نهال حرا توسط شرکت پتروشیمی کارون

پروژه بزرگ کاشت نهال حرا توسط پتروشیمی کارون در خوریات شمالی خلیج فارس همسو با مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از محیط زیست با حضور مدیران این شرکت، مسئولان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره حفاظت محیط زیست و سازمان منطقه ویژه اقتصادی با برگزاری مراسمی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم مهندس عبادی؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر ماهشهر ضمن اشاره به اهمیت حراکاری و توسعه فضای سبز از شرکت پتروشیمی کارون برای پیگیری‌های چند ماهه و اجرای پروژه حراکاری و همچنین اقدامات قبلی مرتبط با گسترش فضای سبز شهری تشکر و قدردانی کرد.
همچنین مسئولان پتروشیمی کارون از هم افزایی و تلاش‌های شبانه روزی مسئولان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره حفاطت محیط زیست و سازمان منطقه ویژه در پروژه حراکاری قدردانی کردند.
شایان ذکر است؛ با اجرای این پروژه در چندین هکتار از خوریات خلیج فارس، توسط پتروشیمی کارون حراکاری انجام می‌شود.
این شرکت در سال‌های قبل نیز با تامین و اهدای ۹ هزار اصله نهال مثمر جهت کاشت در اماکن عمومی شهری، توسعه فضای سبز داخلی به بیش از ۱۰ درصد از مساحت کارخانه، به اجرا رساندن پروژه کلان تصفیه خانه جامع پساب‌ها، تبدیل ضایعات ویژه به مواد مورد استفاده صنایع در راستای توسعه پایدار و… اقدامات ارزنده‌ای در زمینه صیانت از محیط زیست انجام داده بود./ روابط عمومی پتروشیمی کارون

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •