×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح  باندینگ ۴۵۰۰ اصله درخت در منطقه ۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست گفت: با توجه به برخورداری این منطقه از گستره عظیم فضای سبز و نقش مهم آن در تلطیف هوا و تصفیه آلاینده‌های کلانشهر تهران، از این رو رسیدگی به درختان از اولویت‌های فضای سبز این حوزه است.

این مسئول با اشاره به اینکه اغلب درختان نارون، صنوبر و توت طی این عملیات آفت زدایی می شوند خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات باندینگ، علاوه بر حفاظت درختان در برابر عوامل خسارت‌زا، آفت‌ها کنترل و از شیوع و ازدیاد آن‌ها در سال آینده جلوگیری می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست تصریح کرد: در این طرح درختان روبه زوال و کهنسال در اولویت برنامه کاری قرار گرفته و به صورت ویژه با ترکیبی از رنگ سفید که دور کننده آفات است و سم استاندارد و چسب چوب تنه درختان را به فاصله یک متر از طوقه به محلول مورد نظر آغشته و تیمار می کنند.

نایبی ادامه داد: اجرای صحیح این عملیات با نظارت کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز و مطابق با دستورالعمل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با استفاده از ترکیبات کم خطر بر اساس استانداردهای زیست محیطی انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •