×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام نوروزی مدیرعامل پترول

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْابْصارْ یا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهارْ یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاحْوالْ حَوِّلْ حالَنا الی‌ احْسَنِ الْحالْ

بهار یکی از شگرف‌ترین آیات خداوند در جهان است که با تماشای آن و با ذکر یامُقَلّب‌القُلوب به حمد و سپاس پروردگار مشغول می‌شویم.
جشن باستانی نوروز نماد تحقق رویای رهایی از زمستان است که به زندگی منتهی می‌شود.

این ایام مقطعی است برای این که بتوان دوران جدیدی از حیات و تحول فردی و نهادی را شروع کرد. اینجانب فرارسیدن بهار قرآن و آغاز سال ۱۴۰۳ را به همه همراهان عزیز در گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه تبریک عرض می‌نمایم و سالی پر از موفقیت و تندرستی و آزادی و نو شدن را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

اکنون روزهای پر از شادی و غم سال ۱۴۰۲ به پایان رسیده است. یک سال موفقیت پرشکوه گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در حرکت به سوی اقتصاد دانش‌بنیان جز در سایه امداد پروردگار و تلاش همه همکاران به سرانجام نمی‌رسید.

امید است در سال جدید، خداوند منان، خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی را در ساحت فردی و اجتماعی نصرت داده و استمرار موفقیت‌های گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس را شاهد باشیم. لبتان خندان، قلبتان مهربان و نوروزتان فرخنده باد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •