×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت آغاز سال۱۴۰۳

به نام خالق هستی

پرده بگردان و بزن ساز نو

هین که رسید از فلک آواز نو

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ

(آیه شریفه ۷۲ سوره مبارکه مائده )

بار دیگر بهار، فصل تازگی طراوت و نو شدن از راه رسید و به عنوان نشانه ای از عظمت و قدرت پروردگار، زیبایی های عالم هستی و اسرار شگفت انگیز و قابل تأمل خلقت را با تحول حیات به تصویر کشید.

به برکت الطاف الهی ترنم صفابخش بهاران و رویش شکوفه های عطرآگین نوروزی امسال با ماه پر فضیلت رمضان المبارک و میهمانی خدا در گستره کشور عزیزمان در هم آمیخته است.

نوروز، بهار طبیعت است و رمضان المبارک بهار قرآن و مؤمنان و فرصت ویژهای است که از دل سنتهای بهاری و در آمیختنشان با اعمال و مناسک رمضانی حیات طیبه ای را که قرآن برای اهل ایمان تدارک دیده است. به قدرتوان درک کنیم و سبک زندگی هایمان را تغییر دهیم در نوروز همه تلاش ما پیراسته شدن از آلودگی هاسته چه با خانه تکانی و طهارت ظاهری و چه با صله رحم و رسیدگی به محرومان در جلوه باطنی این چنین از بهار با روی باز و آراستگی استقبال میکنیم و در رمضان نیز انسان به طهارت باطنی می رسد و این طهارت در هیچ روز و وقت دیگری از سال رخ نمی دهد.

عید نوروز مظهر هویت ملی ما ایرانیان و انسجام قدرتمند و خودانگیخته ی اجتماعی است. نوروز در ایران تبلور بازسازی اراده جمعی برای بهتر زیستن و نواندیشی تحت لوای انقلاب با شکوه اسلامی است. ایرانیان گرانقدر در سراسر گیتی نمونه شکوهمند فرهنگ و ادب توانمندی و تلاش هستند و باور دارم که در دل هر ایرانی تبار در سراسر جهان میر به وطن و دلبستگی به پیشرفت و سربلندی کشور سربلندمان موج میزند و همکاران پارسی پرتلاش و سختکوش و بی بدیل و خانواده های معظم شان از بزرگترین سرمایه های ارزشمند کشور و مردمان ایران زمین اسلامی هستید.

خداوند بزرگ را شاکر هستیم که توانستیم در سال ۱۴۰۲ در زمینه های مختلف کسب و کار پتروشیمی پارس به مدراج و رتبه های عالی در سطح ملی و بین المللی دست پیدا کنیم کسب رتبه برتر برای هشتمین مرتبه متوالی در آزمون مهارت بین المللی توانمندی آزمایشگاهی نمونه استایرن منومر از موسسه iis هلند در رقابت بین ۱۸ کشور دنیاد کسب رتبه نخست کل شرکتهای گروه فرآورده های نفتی از نظر بهره وری کل عوامل دریافت لوح شرکت شایسته در زمینه عملکرد محیط زیستی کسب رتبه ها و مقامهای متعدد ورزشی فرهنگی…. با همت تلاش و ایثارگریهای شما همکاران پارسی و سختکوش محقق شد.

ان شاالله همراهی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و ماه صیام و بندگی نوید بخش سالی خوش و پر برکت خواهد بود و همواره نشاط و شادی و سرور نصیب خانواده بزرگ و شریف پتروشیمی پارس گردد. اینجانب به من تبریک سال نو به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خانواده های معظم شهدا ایثارگران و ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده معظم پتروشیمی پارس امیدواری با همکاری شما پارسیهای متخصص با همفکری همراهی و تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق و سیاست گذاری صحیح در راستای تحقق شعار رهبر فرزانه انقلاب گام برداشته و با استمرار تولید واحدهای استحصال اتان اتیل بنزن و استایرن منومر پیگیری طرح های توسعه PDH و زنجیره ارزش پروپیلن برای تکمیل زنجیره ارزش محصولات افزایش تاب آوری و رشد اقتصادی کشور را فراهم آورده و در سال جدید نوید بخش لحظاتی خوش برای کشور و مردم عزیز و عزتمندمان بوده و گامهایی مؤثر برای پیشرفت توسعه و آبادانی کشور و اعتلای نام بلند ایران اسلامی برداریم.

سیاوش میرحاجی

مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •