×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت آغاز سال نو و فرا رسیدن نوروز

آری روز اول فروردین از آن جهت «نو» روز است که یادآور تحول است و انسان را به تامل و تفکر در خود دعوت می کند و شکوفا شدن شاخه های خشک، الگویی برای انسان ها هستند که می توان و باید تغییر کرد و تغییر داد و نو شد.
بهار می تواند برای صنعت ایران عزیز اسلامی نیز الگو باشد، یعنی هر ساله نگاه به درون داشته باشد و خود را نوسازی کند و چون درختانی که ریشه در عمق زمین دارند و هر ساله شاداب تر از گذشته نو می شوند او نیز با اتکا به ریشه های ارزشمند این سرزمین کهن ، قد بکشد و خود را نوکند. شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز استوار و با توکل به خداوند قادر و با بهره گیری از دانش فنی فرزندان رشید خود سال گذشته را در لبیک به رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال با ثبت رکوردهای متعدد مخصوصا در حوزه فروش وصادرات که در سالیان گذشته بی نظیر بوده است، قدم در سال نو می گذارد و اینجانب به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ، یقین دارم سالِ پیش رو می تواند به همت همه اعضای این شرکت، یک سالِ تحول انگیز در حوزه های تحقیق و توسعه، تولید، فروش و صادرات باشد و موجبات سربلندی همه ذینفعان و در نهایت ایران عزیز اسلامی را فراهم آورد.
در این سال نیز تمام تلاش خود را در جهت تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» خواهیم کرد تا بار‌ دیگر‌ برای میهن اسلامی مان افتخار بیافرینیم.

✍ محمد کمال زاده
مدیر عامل

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •