×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تلاش برای ساخت ۱۱۰ هزار سامانه های خورشیدی ویژه اقشار کم برخوردار جامعه در سال ۱۴۰۳

علیرضا پرنده مطلق در گفت و گو با خبرنگار ساتبا ضمن تبریک فرارسیدن نوروز و ایام ماه مبارک رمضان به هموطنان، ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ با تلاش های صورت گرفته در سال جاری، بیشترین ظرفیت نیروگاهی تجدیدپذیر در مدار قرار گیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: افتتاح ظرفیت بیشتری از نیروگاه های تجدیدپذیر در ایران مطمئنا روند توسعه ایران را سرعت می بخشد و دستاوردهای زیادی در راستای تحقق ایرانی آباد خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ مجوزهای زیادی در واحد سرمایه گذاری ساتبا اخذ شد، تصریح کرد: برای دریافت این مجوزها نیاز بود واحد پتانسیل سنجی، ساختگاه ها را برای ساخت نیروگاه ها تعیین کند که این اقدامات در اجرا رسیدن ساخت نیروگاه ها کمک بسیاری کرد؛ همچنین آغاز ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر سبب توسعه فعالیت های نظارت بر نیروگاه ها در واحد فنی شده است. نظارت بر احداث نیروگاه ها در سال آینده بیشتر خواهد شد؛ دفتر نظارت بر احداث نیروگاه ها نیز تلاش برای رفع موانع تولید را در برنامه کاری خود قرار داد که در نهایت با اقدام موثر این واحد، امروز نیروگاه های بسیاری در حال ساخت هستند و می توانیم انتظار داشته باشیم که در سال ۱۴۰۳ بخشی از این نیروگاه ها در مدار تولید قرار بگیرند.
پرنده مطلق با اشاره به آخرین فعالیت های انجام شده برای توسعه نیروگاه ها در بخش زیست توده، عنوان کرد: موافقت نامه هایی با شهرداری ها منعقد شده و امیدواریم در دو سال آینده این موافقت نامه ها به احداث نیروگاه های زیست توده منجر شود و برنامه های آغاز ساخت نیروگاه های زیست توده در سال ۱۴۰۳ اجرایی و از این طریق به حفظ محیط زیست کمک شود.
وی از به نتیجه رسیدن ساخت بخشی از تعهد ساتبا در ساخت سامانه های خورشیدی حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار جامعه در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ساتبا در سال جاری توانست بخشی از تعهد خود را برای ساخت نیروگاه های مقیاس کوچک را به نتیجه برساند و امیدواریم توسعه ساخت در سال ۱۴۰۳ جهش خوبی داشته باشد و به ساخت ۱۱۰ هزار سامانه مقیاس کوچک در سال ۱۴۰۳ در بخش حمایتی دست پیدا کنیم.
معاون فنی و مهندسی ساتبا، یکی از اهداف سازمان را توسعه شهرک های خورشیدی عنوان کرد و افزود: همه تلاش سازمان و واحد فنی در راستای تحقق ساخت شهرک خورشیدی تا پایان سال ۱۴۰۳در تمامی استان ها می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •