×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 23 خبر
دعوت مدیرعامل پتروشیمی شازند برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، دکتر علیرضا خلیلی نیا در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایت های وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی، جهت حضور در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت بعمل آورد.
متن پیام مدیرعامل شاراک بدین شرح است:
روز قدس، روز حیات اسلام است.”
امام خمینی (ره)
روز جهانی قدس یادگاری ماندگار و همیشه جاوید از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که تمامی مسلمانان و بیدار دلان جهان به یاد مظلومیت مردم فلسطین در اقصی نقاط دنیا این روز را گرامی داشته و ندای حق طلبی و آزادی خواهیشان در جای جای عالم طنین انداز خواهد شد.
رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی سال هاست که با زورگویی و حمایت های جبهه ظلم، ستم ها بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته اما ملت مسلمان و غیور فلسطین حتی به قیمت جانشان پای آرمان های راسخ خود ایستاده اند و در راه آزادی قدس شریف از خون خود گذشتند.
ترور سرداران رشید اسلام در سوریه و صدها جنایت دیگر نشان می‌دهد رژیم خبیث و جنایت‌کار صهیونیستی به نقطه پایان خود رسیده و اقدامات مذبوحانه و وحشیانه آنها علیه ملت مظلوم فلسطین و محور مقاومت، آنها را بیشتر در منجلاب ظلم و تاریکی فرو می برد.
اینجانب فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از همکاران عزیز پتروشیمی شازند برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنم؛ یقینا پیروزی نهایی از آن محور مقاومت و فلسطین خواهد بود.

علیرضا خلیلی نیا
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •