×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه۹

 

به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: طرح نگهداشت شهر در محلات منطقه ۹ با اجرای رفت و روب و نظافت باغچه، شستشوی مخازن و رنگ آمیزی زیرمخزنی‌ها، شستشوی جداول و المانها، طعمه گذاری جانوران موذی، شستشوی ایستگاه‌های اتوبوس و نیوجرسی‌ها وعملیات علف کشی در حال اجراست.

 

 

 

وی در خصوص عملیات رفت و روب و نظافت باغچه منطقه۹ عنوان کرد: به منظور حفظ پاکیزگی شهر عملیات رفت و روب و نظافت باغچه‌ها به صورت روزانه در معابر اصلی و فرعی ناحیه ۲ در حال انجام است که به این منظور خیابان تفرش به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع پاکسازی شد.

 

 

 

شهردار منطقه ۹ افزود: همچنین در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ها، ارتقاء بهداشت، حفظ محیط زیست  و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع، نظافت و شستشوی مخازن زباله و گندزدایی محل نصب آنها با مواد شوینده و ضدعفونی کننده انجام شد.

 

 

 

وی اضافه کرد: با آغاز فصل بهار و جهت ایجاد منظر زیبای شهری شستشوی جداول و المان ها در محلات ناحیه ۲ از جمله واشقانی فراهانی اقدام لازم انجام شده است.

 

مرتضوی با اشاره به طعمه گذاری جانوران موذی در ناحیه مذکور بیان کرد: اکثر کلونی‌های فعال جانوران موذی توسط اکیپ‌های خدمات شهری و در پی ثبت پیام های مردمی، شناسایی و عملیات طعمه گذاری به صورت منظم در حال اجرا است.

 

 

 

مرتضوی توضیح داد: با رعایت بهداشت عمومی و محیطی، عدم تجمع زباله‌های خانگی و خوراکی می توان تا حد قابل توجهی جمعیت این جوندگان را کنترل کرد که به این منظور تعداد ۶۰ طعمه گذاری در خیابان‌های ملکی، شمشیری، سلطانی و مسیح خواه  جهت کنترل جوندگان و ۶۵ مورد شناسایی و ۱۲ عدد لانه کوبی انجام شد.

 

 

 

شهردار منطقه۹ تصریح کرد که به منظور ایجاد زیبایی بصری در معابر ناحیه ۲ نسبت به رنگ آمیزی زیر مخزنی‌ها، شستشوی ایستگاه‌های اتوبوس و نیوجرسی‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ اقدامات مدنظر انجام شده است.

 

 

 

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ یادآور شد: عملیات علف کشی به منظور حفظ محیط زیست و نگهداشت شهر به صورت مستمر در حال انجام است که در این راستا علف‌های هرز معابر خیابان واشقانی فراهانی وجین شد.

 

 

 

مرتضوی در خاتمه تاکید کرد: طرح نگهداشت شهر در معابر شهری و محلات توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست و با همکاری نواحی به صورت مستمر در منطقه ۹ به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان ادامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •