- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 15 آوریل 2024
- کد خبر 67223
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای ماموریت های سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور رسیدگی به درخواست های شهروندان، در یکسال گذشته ۱۰۵ هزار پیام فوریتی و خطرساز بررسی و در دستور رسیدگی قرار گرفت.
وی افزود: از تعداد پیام ثبت شده ۱۰۴ هزار مورد از پیام ها رسیدگی و با رضایت مندی شهروندان مختوم شد و تعداد ۱۳۵۶ مورد از آنها که عموماً با موضوعات شهرسازی و تغییر کاربری ها بوده به علت زمانبر بودن در کارتابل نواحی در دست رسیدگی است.
قدرتی پور افزود: بیشترین درخواست ها مربوط نظافت معابر کوچه، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز، جمع آوری خاک و نخاله، سدمعبر اصناف در پیاده رو، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی، ترکیدگی لوله و آبیاری باغچه ها بود
وی اظهارداشت: هدف اصلی این سامانه اجرای درخواستهای مردمی و تسریع در فعالیتهای شهری است در این زمینه نیز فعالیتهای خوبی در شهرداری منطقه انجام شده است.
https://simayeeghtesadi.ir/?p=67223