×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 25 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۱۰۵ هزار پیام شهروندی در منطقه۲ پیگیری شد

به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه۲، قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای ماموریت های سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور رسیدگی به  درخواست های شهروندان،  در یکسال گذشته ۱۰۵ هزار پیام فوریتی و خطرساز بررسی و در دستور رسیدگی قرار گرفت.

 

وی افزود: از تعداد پیام ثبت شده ۱۰۴ هزار مورد از پیام ها رسیدگی  و با رضایت مندی شهروندان مختوم شد  و تعداد ۱۳۵۶ مورد از آنها که عموماً با موضوعات شهرسازی و تغییر کاربری ها بوده به علت زمانبر بودن در کارتابل نواحی در دست رسیدگی است.

 

قدرتی پور افزود: بیشترین درخواست ها مربوط نظافت معابر کوچه، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز، جمع آوری خاک و نخاله، سدمعبر اصناف در پیاده رو، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی، ترکیدگی لوله و آبیاری باغچه ها بود

 

وی اظهارداشت: هدف اصلی این سامانه اجرای درخواستهای مردمی و تسریع در فعالیتهای شهری است در این زمینه نیز فعالیتهای خوبی در شهرداری منطقه انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.