×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر
دیدار شهردار منطقه ۵ با رییس و جمعی از معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

به گزارش  اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ داود گودرزی شهردار این منطقه، میزبان رییس و جمعی از مدیران و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بود.

 

گودرزی در این دیدار ضمن تاکید بر وجود این مرکز علم، فناوری و آموزش گفت: به زودی دانشگاهیان شاهد تحولی جدی در خیابان دانشگاه خواهند بود و باز تعریف جدیدی از عناصر زیبایی شناسی و مبلمان شهری این معبر ارائه خواهد شد.

 

وی با اشاره به موضوع گردشگری، دانشگاه آزاد را شاخص جدی برای توسعه گردشگری فنآورانه و طبیعی دانست و اظهار داشت: راه اندازی تله کابین، فعال شدن هتل، ایجاد مسیر کوهپیمایی و موارد مشابه به شرط فعال شدن، می تواند بر ارزش افزوده منطقه نیز بیفزاید.

 

گودرزی اظهار داشت: طراحی موضوعات آموزشی کوتاه مدت پودمانی، استفاده از ظرفیت نخبگان، شرکت های دانش بنیان و محققین و افزایش رویدادها و برنامه ها در قالب فعال شدن قرارگاه فرهنگی قائم آل محمد (ص) و تدوین سرفصل های آموزشی، ایجاد پایگاه علم و فناوری مدیریت شهری، بخشی از انتظارات است.

 

در ادامه جلسه صباغ زاده «رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات» نیز ضمن ابراز موافقت با موضوعات مطرح شده و تاکید بر همکاری با مدیریت شهری اظهار داشت: برای ادامه این فعالیت نمایندگانی از طرف دو مجموعه معرفی شده که بتوانند مسایل را پیگیری و به نتیجه مطلوب برسانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •