×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 23 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید شهردار منطقه ۵ از محله اباذر

 

به گزارش  از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه شهردار منطقه ۵ به همراه تعدادی از معاونین، روسای ادارات و شهردار ناحیه ۵ با حضور در محله اباذر به بازدید از پروژه های توسعه محلی و مراکز فرهنگی و خدماتی پرداخته و به بررسی موضوعات مدیریت شهری در مقیاس محلی پرداخت.

 

در این بازدید که از سرای محله اباذر آغاز شد، شهردار منطقه در دیداری صمیمانه با همکاران ناحیه ۵ در سالن اجتماعات سرا و تشکر از زحمات آنها، بر گفتگو، تفاهم و اشتراک نظر بین همکاران در جهت خدمت به مردم تاکید کرد و ضمن اشاره به تسریع در روند تجهیز ساختمان شهرداری نواحی، تکریم مردم را در ادامه تقدیر و تکریم از پرسنل دانست.

 

گودرزی سپس با اشاره به اهمیت برنامه ریزی عملیاتی گفت: همانطور که در زندگی شخصی نیازمند برنامه ریزی هستیم، در کار هم این موضوع اهمیت داشته و برنامه عملیاتی ما باید تا انتهای سال مشخص باشد.

در ادامه این برنامه شهردار منطقه ۵ از معابر، بوستان ها و بازار میوه و تره بار پیامبر در محله اباذر بازدید کرده و در راستای رفع معضلات و مشکلات، دستورات لازم را صادر کرد.

 

گودرزی سپس با حضور در منزل شهیدان مهدی و مجید رهنمای حاجی آقا از شهدای داوطلب دفاع مقدس، ضمن اهدای لوح و هدیه به مادر این شهیدان از مقام شامخ آنها تجلیل  و در پایان از مسجد امام سجاد(ع)، بازدید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.