×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از شعب استان مرکزی

 

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی در این سفر، با کارکنان صندوق کارآفرینی امید مرکزی دیدار کرد و عملکرد شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، وضعیت جذب منابع، امور جاری و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار داد.

 

آقابابایی در بازدید از شعب شهرستان های ساوه، دلیجان، محلات، خمین، اراک و تفرش با تقدیر از تلاش همکاران در ارائه خدمات مناسب و سریع همراه با تکریم به مشتریان بر اهمیت جذب منابع جدید برای صندوق اشاره و تاکید کرد: با توجه به سیاست اعتباری و برنامه عملیاتی جدید از کارکنان صندوق انتظار داریم با همه توان در راستای ارتقای خدمات، جذب مشتریان و منابع جدید تلاش کنند تا بتوانیم با جذب منابع جدید و متنوع، منابع مالی بیشتری برای ارائه تسهیلات اشتغال به مشتریان در اختیار داشته باشیم.

 

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید ضمن تاکید بر اهمیت آموزش نیروی انسانی و آموزش بازاریابی تخصصی به عنوان یک دانش توسط همکاران در موفقیت آمیز بودن طرح های تجهیز و جذب منابع، این ابزار را با اهمیت و مورد توجه دانست.

 

او در جمع کارکنان شعب استان مرکزی هدف از بازدید و بررسی عملکرد شعب را افزایش کیفیت و بهره‌وری فعالیتهای کارکنان صندوق مطابق با اهداف و سیاست‌های جدید عنوان کرد و افزود: رؤسای شعب با حضور میدانی و برگزاری جلسات منظم با دستگاه های متولی در راستای تجهیز منابع تلاش کنند.

 

همچنین در این سفر مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید از بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان خمین با اهدای گل به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.