×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اجرای بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع پیاده‌روسازی در قالب پروژه‌های توسعه محله‌ای در سال ۱۴۰۳


به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحید رضا انارکی محمدی گفت: با نگاه ۳۶۰ درجه واجرای پروژه‌های توسعه محله ای ،استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، ایجاد نظم بصری و ساماندهی پیاده‌روهای شهری در دستور کار معاونت فنی وعمران منطقه قرار گرفته است.

 

شهردار منطقه۱۲ با اشاره به ۶۹ پروژه توسعه محله ای در دست اجرای منطقه در سال ۱۴۰۳، پیاده رو سازی را از اولویت های اصلی دانست و افزود : از ۱۳۵۶۵ متر مربع پیاده روسازی در نظر گرفته شده ؛ ۴۶۵۰ متر مربع آن به اتمام رسیده است .

 

وحیدرضا انارکی محمدی افزود: پیاده روسازی در خیابان امید به ترتیب از ۱۸۰۴ حدود ۳۵۰ مترمربع آن ، خیابان درخشان از ۲۲۰۰ ، ۱۰۰۰ متر مربع آن ،خیابان قادری از ۱۷۵۰ متر مربع آن ، ۱۱۰۰ متر مربع آن و خیابان جمهوری از ۲۳۲۰ متر حدود ۱۸۰۰ متر مربع آن به پایان رسیده است و در خیابان‌های ۱۵ خرداد و برهنه نیز اجرایی خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: جمع آوری آبهای سطحی، همچنین روان‌سازی عبور و مرور در قالب اصلاح هندسی و ایجاد رفیوژ میانی و روکش و مرمت آسفالت در منطقه از دیگر طرح های توسعه محلی خواهد بود.

 

وحید رضا انارکی محمدی اجرای پروژه های توسعه محله ای در مناطق را از مگاپروژه ها مؤثرتر دانست و گفت: مردم از مدیریت شهری انتظار رسیدگی به محله، کوچه و معابر خود را دارند و به ویژه در مناطق محروم اجرای پروژه‌های توسعه محله ای و من شهردارم، رضایت بیشتری از مردم را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.