×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری پنجمین دوره المپیاد ورزشی دختران آینده‌ساز شهر تهران یادواره شهدای خدمت در منطقه ۵

 

به گزارش  از اداره  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، غزاله رادمان مدیر اداره ورزش بانوان گفت :به همت اداره ورزش بانوان و با همکاری اداره خدمات اجتماعی پنجمین دوره مسابقات داژبال، هفت سنگ و آمادگی جسمانی دختران تلاشگر مناطق ۲۲ گانه به مناسبت یادواره شهدای خدمت به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار شد.

 

رادمان افزود:در این مسابقات، ۱۸ دختر شرکت کننده زیر ۱۶ سال از منطقه ۵ حضور داشتند. همه تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات از مراکز پرتو شهرداری تهران برای شرکت در این مسابقات معرفی شده‌اند.

 

وی ادامه داد: توانایی و استعداد کودکان کار و خیابانی در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش قابل توجه است و این عزیزان می‌توانند با پشتکار و همت به مراتب بالایی در ورزش، هنر و علم برسند و اینگونه مسابقات نیز می‌تواند آنها را در رسیدن به موفقیت و پیشرفت‌های قابل دسترس رهنمون کند.

 

رادمان گفت: این مسابقه در راستای حمایت‌های اجتماعی از کودکان کار و خیابانی و هویت‌بخشی، رشد استعدادها و پرورش شخصیت‌ با هدف ایجاد انگیزه و خودباوری در این کودکان برگزار می‌شود.

 

لازم به ذکر است؛ تجهیز لباس ورزشی نفرات شرکت کننده اعم از بلوز آستین بلند، شورت بلند ورزشی، لگ ورزشی، جوراب ورزشی و مقنعه حجاب، پذیرایی، ناهار و ایاب و ذهاب توسط اداره ورزش بانوان صورت گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.