- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 18 دسامبر 2019
- کد خبر 7421
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” دکتر محمدرضا حسین زاده در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات معاونین ادارات ستادی اظهار کرد: در ادارات ستادی بار اصلی بر دوش معاونین است و در واقع معاونین، سنگ زیرین آسیاب هستند.
وی تصریح کرد: تک تک شما درگیر اقداماتی هستید که محصول و نتیجه آن در صف تبلور می یابد بنابراین لازم است همسویی بیشتری با واحدهای صف داشته باشید.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه باید همکاران تحصیلکرده و متخصص دیده شوند و از آنها در تصمیم گیری ها در قالب اتاق های فکر استفاده شود، اظهار کرد: استفاده از تخصص همکاران صرفا انتصابات نیست چراکه تعداد پست های مدیریتی محدود است ولی با استفاده از دانش همکاران قطعا احساس دیده شدن در آنها نیز مرتفع شده و مجموعه بانک به هم افزایی می رسد.
حسین زاده با تاکید بر اینکه ارتباطات درون سازمانی یکی از ارکان موفقیت سازمان هاست و این امر با جدیت تمام در بانک ملی ایران در حال پیگیری است، ادامه داد: طی چند سال گذشته بانک ملی ایران در ارایه محصولات بانکی در نظام بانکی پیشتاز بوده و معرفی «اپلیکیشن رمزساز ۶۰»، «سوپرمحصول بام» و «اپلیکیشن بله» مصداق بارزی بر آن است.
مدیرعامل بانک ملی ایران برگزاری«ملی شو ۳» ظرف یک ماه آینده را یادآور شد و تاکید کرد: محصولاتی که در این مراسم رونمایی می شوند، قطعا انقلابی در محصولات بانکی خواهند بود.
وی شنیدن حرف ها و نظرات همکاران را یکی از دغدغه ی همیشگی خود برشمرد و گفت: بدلیل محدودیت های زمانی برای سرکشی به واحدها در نظر است از این پس معاونین ستاد به عنوان نمایندگان مدیریت به شعب سرکشی و از نزدیک با وضعیت ارایه خدمت و مشکلات همکاران مطلع شوند.
هدف از این سرکشی، شنیدن صحبت ها و دغدغه ها، آگاهی بخشی و شفاف سازی همکاران است که در فاز نخست در شعب سطح استان تهران و سپس در شعب تمامی استان های کشور اجرایی می شود.
در پایان این نشست که روسای ادارات رفاه و درمان و روابط عمومی نیز در آن حضور داشتند پرسش های معاونین ستاد در زمینه های مختلف پاسخ داده شد تا با اشراف کامل بر موضوعات در سطح شعب بتوانند پاسخگوی همکاران باشند
https://simayeeghtesadi.ir/?p=7421