- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 19 دسامبر 2019
- کد خبر 7477
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش “سیمای اقتصادی” و اعلام مدیر سیستمها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، در یافت این گواهینامهها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و سایر ذینفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینههای ناشی از ریسکهای بالا است.
مسعود طاهری با بیان اینکه سومین دوره « ممیزی مراقبتی » توسط شرکت IMQ برگزار شد، گفت: در این دوره گواهینامههای استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015)، راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002 نسخه ۲۰۱۸ و راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان ISO10004 نسخه ۲۰۱۸ را دریافت کردیم.