×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهترین موسسه اعتباری ِ تولید محور ایرانی با استاندادهای بین‌المللی

به گزارش “سیمای اقتصادی” این موسسه در آخرین اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران (EXPORTEX IRAN) که در ۲۶ آبان ۹۸ برگزار شده و نمایندگان تجاری و اتاق های بازرگانی کشورهای عمان، هند، ترکیه،عراق، افغانستان، روسیه، جمهوری آذربایجان و ازبکستان در آن حضور داشتند، موفق به دریافت نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در حوزه بانکداری نوین ، استاندارد و جایزه بین المللی برترین بانک مورد اعتماد و رضایت مشتریان در خدمات بانکی و نشان ملی رتبه این نخست شفافیت و صداقت در ارائه خدمات بانکی شده‌است.

این در حالی است که این بانک در حوزه اعطای تسهیلات با رشدی ۵۴ درصدی مواجه شده و از رقم ۹۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات در هشت ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۹۷ به مبلغ ۱۵۲ هزار میلیارد ریال در پایان آبان ۹۸ رسید. که براین اساس ۲۲ هزار میلیارد ریال کسب درآمد داشته است.

لازم به ذکر است که ۱۲۱هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال از کل تسهیلات به وام مشارکت مدنی و ۲۰ هزار میلیارد ریال به فروش اقساطی و دو هزار میلیارد ریال به تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داشت.

در همین دوره در سال ۹۸ میزان سپرده جمع آوری شده بانک ۱۴۱ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به سپرده ۹۰ هزار میلیاردی هشت ماهه سال ۹۷ رشدی بالغ بر ۵۶ درصدی را تجربه کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.