×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
دو جایگاه سوخت در منطقه ۲ آماده بهره برداری شد

به گزارش “سیمای اقتصادی” رسول کشت پور با بیان اینکه منطقه ۲ به لحاظ وسعت و جمعیت گسترده و همچنین برخورداری از مراکز تفریحی ،تجاری و.. متعدد، یکی از مناطق با سفرهای شهری بالا است، گفت: با توجه به اینکه تعداد سکوهای سوخت موجود در منطقه پاسخگوی تقاضای این منطقه نیست، طرح افزایش جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، احداث ۹ جایگاه سوخت پیش بینی شده است که هم اکنون دو پمپ بنزین در خیابان گلابتون و انتهای پایانه سازمان آب واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی در حال بهره برداری است و احداث ۲ جایگاه دیگر در میدان بهرود و محله سازمان آب تکمیل و آماده بهره برداری شد.

شهردار منطقه۲ با اشاره به اینکه در این جایگاه ها ۱۶ نازل سوخت طراحی شده است، گفت: این جایگاه ها مجهز به مدرن ترین دستگاه های پیشگیری از خطر، آلایندگی ، ایمنی و استانداردهای محیط زیست بوده است.

کشت پور احداث پمپ بنزین واقع دربزرگراه حکیم ،خیابان دستغیب، جنب بوستان نهج البلاغه را ازدیگر طرح های عمرانی منطقه برشمرد وگفت: عملیات عمرانی این جایگاه با ۷۰ درصد پیشرفت درحال اجرا است و مابقی جایگاه ها به عنوان طرح های عمرانی در برنامه های آتی پیش بینی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.