×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
بانكداري نوين نقش مهمي در اكوسيستم اقتصاد ديجيتال دارد

به گزارش “سیمای اقتصادی” دکتر مهری كه در مجمع استانداران جمهوري اسلامي ايران سخن مي گفت ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: براي كاهش فاصله با تحولات صورت گرفته در شبكه بانكي جهاني و ارائه خدمات متناسب و شخصي سازي شده با نيازهاي مشتريان به عنوان يك بانك تخصصي – توسعه اي پيشرو به دنبال اجراي بانكداري ديجيتال در بانك صنعت و معدن هستيم.

مديرعامل بانك صنعت و معدن خاطرنشان كرد: براي اينكه بانك به سهولت به وظايف ذاتي خود عمل كند، ضرورت دارد تا اكوسيستم اقتصادي هوشمند ايجاد شود و يكي از اركان پياده سازي آن بانكداري ديجيتال است.

دكتر مهري با اشاره به تأثير اجراي بانكداري ديجيتال در كاهش هزينه هاي عملياتي بانك ها، گفت: با فراهم آوردن امكان استفاده از خدمات بانكي از طريق ابزارهاي الكترونيكي در دسترس مشتريان و كاهش مراجعه آنان به شعب بانكي، در وقت و هزينه مشتريان نيز صرفه جويي مي شود.

مديرعامل بانک صنعت و معدن تصريح كرد: سهم عمده تأمين مالي بخش صنعت كشور بر عهده بانك صنعت و معدن است و بانكداري ديجيتال ابزاري است كه ما را در اطمينان يافتن از تخصيص بهينه منابع و كاهش ريسك هاي اعتباري ياري خواهد كرد و اطلاعات لازم براي درك اهليت و صلاحيت مشتريان را به صورتي شفاف و در كمترين زمان در اختيار بانك قرار مي دهد.

وی افزود: اين بانك وظيفه جهت دهي شبكه بانكي كشور را بر عهده دارد و لازم است بانك اطلاعاتي و سيستم جمع آوري و تجزيه و تحليل ديتاي مورد نياز را در اختيار داشته باشد تا بتواند مشاوره هاي تخصصي قابل اتكا به كارآفرينان و صنعتگران ارائه كند.

منصور يوسفي نيا معاون برنامه ريزي و فناوري اين بانك نيز عنوان داشت: در مدل ديجيتال مهمترين عنصر، فرهنگ سازي است و اتخاذ استراتژي مناسب و ايجاد كانال هاي دسترسي و بهره برداري از تكنولوژيهاي نوين در مراحل بعدي قرار مي گيرد.

وي يادآور شد: شعار بانكداري ديجيتال اين است كه بانك بايد همه جا باشد و بانكداري بايد انعطاف پذير و سهل بوده و انواع و اقسام محصولات را در سبد خدمات خود ارائه نمايد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.