×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان همایش تخصصی مدیران و روسای شعب شرکت سهامی بیمه “ما”

به گزارش “سیمای اقتصادی” حجت بهاری فر در مراسم اختتامیه همایش سراسری مدیران، معاونین و روسای شعب شرکت بیمه “ما” در سال ۹۸ بر لزوم تمدید بیمه نامه های گذشته تاکید کرد و خواستار رصد جدی علت عدم تمدید برخی بیمه نامه ها شد و اطهار داشت: پرداخت سریع و به هنگام و درست خسارت منوط به صدور بیمه نامه های صحیح خواهد بود.

مدیرعامل بیمه “ما” افزود: برای ایجاد تمایز در خدمات دهی می بایستی رسیدگی به پرونده های خسارتی تسریع شود به گونه ای که بیمه گذار حلاوت و شیرینی اخذ پوشش بیمه ای را حس کند .
احمد توکل مقدم عضو هیات مدیره گفت: عملکرد صحیح شرکت در سال های گذشته، نشان از تلاش و جدیت مدیران ستادی، مدیران استانی و پرسنل است.

توکل مقدم تشریح کرد: بیمه “ما” از تمام ابزارها و ارکان لازم از جمله سهامداران خوشنام و شناخته شده ، نیروی انسانی جوان و با انگیزه ، مدیران با تجربه و نمایندگان پرتلاش برای رشد و توسعه پایدار و ارتقاء فعالیت های بیمه ای در صنعت بیمه برخوردار است.

محمد جعفریان عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و فناوری شرکت نیز در این مراسم ضمن اشاره به رشد ۹۷ درصدی EPS در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ گفت: تغییر استراتژی و کسب سهم بازار منجر به سودآوری و حاکم شدن تفکر اقتصادی شده است.
وی افزود: شرکت بیمه “ما” پایین ترین ضریب خسارت صنعت بیمه را در سال ۹۷ داشته است که این موضوع ناشی از مدیریت ریسک صحیح در این مجموعه می­­باشد.

جعفریان راه اندازی سیستم صدور معرفی نامه آنلاین به عنوان اولین شرکت بیمه ای و کسب رتبه سوم در چهارمین دوره ارزیابی انفورماتیک شرکت‌های بیمه کشور را از دیگر افتخارات بیمه “ما” برشمرد.

خلیل حسن زاده سرپرست معاونت فنی نیز ضمن قدردانی از مدیران ستادی و استانی شرکت، هدف از برگزاری همایش مدیران و روسای شعب را حرکت در جهت تغییرات استراتژیک، رسیدن به سود بیشتر و مدیریت زیان های احتمالی عنوان کرد.

در روز پایانی این همایش ضمن رونمایی از طرح سپاس پلاس بیمه های عمر و سرمایه گذاری و تقویم آموزشی کارکنان و نمایندگان، از روسای شعب مشهد، یزد، اهواز و مجتمع بانک بیمه به عنوان شعب برتر بیمه “ما” قدردانی شد .

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.