×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم خیمه سوزان  در چهارراه گلوبندک منطقه۱۲  برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲،یکی از پر شورترین هیات‌ها ی منطقه، هیات کربلایی های مقیم تهران است که در چهارراه گلوبندک خیمه بزرگی را علم کرده و آن را در روز عاشورا آتش می زنند و نظم و ترتیب کربلایی ها در اجرای مراسم سینه زنی و نوحه خوانی به زبان عربی ویژگی این افراد است.

عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام و مردم مؤمن و ولایت‌مدار ظهر امروز دهمین روز ماه محرم الحرام، به یاد آخرین نماز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و یاران باوفایش در کربلا، نماز ظهر عاشورا را  در کنار این خیمه به جماعت اقامه کردند و با ظلم ستیزی سید و سالار شهیدان تجدید پیمان کردند.

مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، آستان امامزادگان منطقه ۱۲ امروز میزبان نمازگزارانی بودند که با شور و شعور حسینی، هم عزاداری کردند و هم به اقامه نماز پرداختند تا عشق و ارادت خود را به ساحت حضرت ثارالله و شهدای دشت نینوا نشان دهند.

 

علاوه بر نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۲ که ضمن پاکسازی معابر قبل ، حین وبعد مراسم عزاداری اباعبدالله، شرایط مطلوبی را برای عاشقان اباعبدالله الحسین فراهم کردند، عوامل ترافیکی با همکاری پلیس راهور نیز تمهیدات ترافیکی و محدودیت‌هایی جهت سهولت در ترددشهروندان  در نظر گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.