×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 23 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گذر از مانعی موهوم

از خرید محصولات برای بهداشت قاعدگی گرفته تا سکوت‌های غیرضروری و جلوگیری از آموزش‌های ضروری و…در برخی کشورها حتی برای محصولات مربوط به بهداشت قاعدگی مالیات کالاهای لوکس وضع می‌شد!

در طول زمان سازمان‌ها و برندهای مختلف تلاش کرده‌اند تا نقشی در شکستن این تابو ایفا کنند، در سال ۱۹۴۶، والت دیزنی انیمیشنی آموزشی به نام «داستان پریود» منتشر کرد که برای بیش از ۱۰۰ میلیون دانش‌آموز در دبیرستان‌های سراسر آمریکا نمایش داده شد.

 

«جودی بلوم»، نویسنده ادبیات کودکان در آمریکا، اولین رمان‌نویسی بود که در کتاب «خدایا، هستی؟ منم، مارگارت» به قاعدگی اشاره کرد.

 

در سال ۱۹۸۵ برای اولین بار در یک تبلیغ تلویزیونی در آمریکا از واژه «پریود» استفاده شد.

 

تمامی این اقدامات و اقدامات بی‌شمار دیگر، باعث شده تا نگرش عمومی نسبت به عادت ماهانه هرچند به‌کندی، تغییر کند.

 

در ایران نیز برندهای مختلف به‌خصوص برندهای تولیدکننده محصولات بهداشت قاعدگی با اجرای کمپین‌های مختلف، تا حد زیادی توانسته‌اند تابوی پریود را در جامعه ایرانی کمرنگ کنند.

 

از اولین کمپین‌های اجرا شده در ایران می‌توان به کمپین «شجاعت تغییر» برند پنبه‌ریز، یکی از زیرمجموعه‌های گروه وطن‌زرین اشاره کرد.

 

کمپین «شجاعت تغییر» در سال ۱۳۹۹ با هدف ریبرندینگ برند پنبه‌ریز اجرا شد که حاوی پیام‌های مختلفی از جمله تشویق خانم‌ها برای رسیدن به خواسته‌هایشان، نکوهش زدن برچسب جنسیتی به مشاغل مختلف و تلاش برای ساختن دنیایی بهتر بود. همچنین بیلبوردهای کمپین «شجاعت تغییر» با توجه به محدودیت نمایش محصول به شکل هوشمندانه‌ای، مانند بسته‌های نواربهداشتی طراحی و اجرا شدند.

 

در سال‌های قبل‌تر نیز برند پنبه‌ریز در راستای مسئولیت اجتماعی خود به آموزش بهداشت قاعدگی در مدارس دخترانه، که آموزشی ضروری برای دختران است، پرداخته بود و بعد از ریبرندینگ این جریان گسترش یافت. علاوه بر مدارس در برخی سرای محله‌ها هم آموزش‌های لازم برای خانم‌ها انجام ‌شد و این آموزش‌ها همچنان هم ادامه دارند.

 

برند پنبه‌ریز به‌عنوان اولین برند تولیدکننده محصولات بهداشت قاعدگی در ایران، به موضوعات مربوط به تابوهای پریود پرداخت تا نقشی مهم در کنار گذاشتن این مانع خیالی ایجاد کند.

 

درباره گروه وطن‌زرین

 

گروه صنعتی وطن زرین با چهل سال قدمت با استفاده از آخرین و مجهزترین فناوری‌های روز دنیا تا کنون موفق به راه‌اندازی و بهره‌برداری از ده‌ها سایت تولیدی و خدماتی، در چهار دسته متنوع کسب و کار شده است.

 

  • صنعت کالاهای تند مصرف (FMCG)

 

  • صنعت آبزی پروری

 

  • فروش مستقیم

 

  • صنعت IOT

 

حوزه‌های فعالیت ناهمگون، تعدد کسب و کار ، گستره جغرافیایی و توجه به مولفه‌های توسعه پایدار موجب شده تا فرصت‌های مناسبی برای توانمنـدسـازی جامعه، کسب تجربه‌های نو و توسعه توانمندی‌های فردی کارکنان ایجاد شود.

 

گروه وطن‌زرین مفتخر است که پس از تلاش‌های مداوم تیم رهبـری و کارکنان شـایسته خود، رهبری بازار را در بخش‌های تولید غذای آبزیان و محصولات سلولزی در اختیار دارد و با استفاده از منابع موجود و کارکنان پـرتلاش، در جهت دستیابی به مـوفقیت‌های بیشتر و رسالت جهانی خود در حرکت است.

 

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از برندهای گروه  وطن‌زرین و دنبال کردن اخبار این گروه به وبسایت https://www.vatanzarin.com/fa/ مراجعه کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.