×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سود مشارکت بیش از ۲۰درصدی بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری کوثر در سال ۹۷

به گزارش “سیمای اقتصادی” سود اندوخته بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری در سال ۹۷ با نرخی بیش از سود تضمین شده و معادل ۲۰/۰۳درصد محاسبه و پرداخت شد.
مرتضی کامرانی خاطرنشان‌کرد: میانگین سود مشارکت بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری در ۸ سال گذشته (سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۷) رقم ۲۹/۲۲درصد بوده است.
وی تاکید کرد: تفکیک اندوخته حساب‌های بیمه‌های زندگی از سایر حساب‌های شرکت، تفکیک سرمایه‌گذاری‌های مربوط به این بخش از سایر بخش‌‌ها و همچنین شناسایی حوزه‌های سوداور برای سرمایه‌گذاری و تزریق منابع بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری به آن‌ها، ازجمله عوامل تحقق سود مشارکت در منافع بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری است.

مدیر بیمه‌های زندگی بیمه‌کوثر با بیان اینکه ورود به حوزه‌های سرمایه‌گذاری پربازده و فعالیت‌های مستمر مدیران اقتصادی شرکت در بالا بردن کیفیت سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه فروش این بیمه‌نامه از اهم برنامه‌های شرکت است، تاکید کرد: بیمه‌کوثر در تلاش است در سال‌های آتی ازطریق کاهش هزینه‌های بیمه‌گری و افزایش درامدها، بیشترین منافع را برای بیمه‌گذاران بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری فراهم کند.

کامرانی با اشاره به چند وجهی بودن بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری گفت: در این بیمه‌نامه پوشش‌هایی مثل فوت، بیماری‌ها، حوادث، ازکارافتادگی و غیره ارایه می‌شود، ضمن اینکه مقابله با اثر تورم، امکان برداشت از اندوخته، دریافت وام بدون نیاز به ضامن، سود مشارکت در منافع از مزایای دیگر این بیمه‌نامه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.