×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز خبرنگار

 

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، متن این پیام به این شرح است:

 

«خبرنگاران، از دیرباز در رسالتی استثنائی و تکریم‌برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ‌ساز بوده‌اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع‌نگارانی که آگاهی می‌دهند و صداقت، حقانیت نوشته‌هایشان است.

 

خبرنگاران می‌توانند اطلاعات صحیح را به جامعه منتقل کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه شوند و همچنین، واسطه خوبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات هستند.

 

خبرنگاران، نخبگانی هستند که شرف خود را در گرو آگاهی‌بخشی و اطلاع‌دادن دقیق به جامعه گذاشته‌اند، بی‌شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه، مرهون خدمات این عزیزان است.

 

خبرنگاران با عمل به وظایف خود می‌توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید، ضمن اطلاع‌رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند. رکن اصلی هم حقیقت‌گویی محض است.

 

شرکت مخابرات ایران، سال‌هاست که با اتکا به قلم خبرنگاران صادق، به تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق از وقایع شرکت پرداخته است. شما صاحبان قلم چه در داخل شرکت و چه در عرصه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، شایسته آگاهی‌رسانی هستید، زیرا که صادقانه نوشته‌اید و در این مسیر واژه‌ها کاشته‌اید و آگاهی برداشت کرده‌اید و دیدها را وسعت بخشیده‌اید.

 

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه شما خبرنگاران رسانه‌ها با شرکت مخابرات ایران و اداره کل ارتباطات این شرکت و همچنین همراهی همکاران خبرنگار در داخل شرکت، از خداوند، توفیق روزافزون را برای تمام خبرنگاران در عرصه حساس رسانه‌ای کشورمان آرزومندم.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.