×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: هدف از تغییر مدیران، بروز خلاقیت و استفاده از نگاه‌های نو در مخابرات است

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات در آئین تودیع و معارفه مدیرمخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مخابرات  منطقه اظهار کرد: خوشبختانه ریل گذاری مناسب و خوبی در مخابرات منطقه آذربایجان غربی انجام گرفته و جهت دهی مثبتی به روند توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان داده شده است.

 

مهندس سلطانی با تمجید از عملکرد مثبت «بهمن اسمعیل‌زاده» در مخابرات منطقه اردبیل، مدیریت وی در این استان را جهادی و موفق عنوان کرد.

 

وی افزود: امیدواریم روند این تحول‌آفرینی که آقای اسمعیل‌زاده در اردبیل پیش گرفته بودند در آذربایجان غربی نیز ادامه یابد، هرچند که با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی و مرزی این منطقه، رسیدن به شاخص‌های راضی‌کننده مستلزم کار و تلاش دو چندان است.

 

مهندس سلطانی با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری دولت‌ها با مخابرات برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ایران گفت: خوشبختانه  استاندار آذبایچان‌غربی، از جمله استانداران خوب و شاخص کشور است و اهداف شرکت مخابرات ایران در آذربایجان غربی با کمک و نگاه مثبت ایشان قابل تحقق است.

 

وی با تأکید بر این‌که مخابرات همیشه در کنار مردم است، گفت: در همین زلزله اخیر خوی، همگان شهادت می‌دهند که مخابرات به عنوان یک شرکت خصوصی، از نخستین دستگاه‌هایی بود که در کنار زلزله‌زدگان حاضر شد و وظایف ارتباطی خود را انجام داد.

 

مهندس سلطانی افزود: شرکت مخابرات ایران سرمایه‌های بسیاری در استان‌ها از جمله  آذربایجان غربی دارد و امیدواریم مسؤولان دولتی از این سرمایه که متعلق به مردم است استفاده کافی را ببرند و از مجموعه مخابرات، حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد: بنده بر اساس گزارش‌های دقیق معتقدم که مشکلات مخابرات، به مرور در حال حل‌شدن است و آینده بسیار روشن و بهتری در انتظار کسب و کار مخابرات و صنعت ارتباطات کشور است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.